{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

lov mig at vælge med omhu! {{forumTopicSubject}}

kære HG.
i sidste uge havde jeg en temmelig grim oplevelse med min hest,
det gik temmelig alvorligt galt, men vi slap begge fra det ret så heldigt når man tænker over hvad der kunne være sket.
min familie røg helt op i det røde felt, da det er en hest der siden vi købte den for knap et år siden har voldt temmelig mange problemer, søvløse nætter og det der er værre. min familie forlangte hesten aflivet.

i min desperation skrev jeg til en person der siger at kunne telepatere med heste. simpelthen i min søgen på en forklaring om hvad i alverden der skete. for at kunne argumentere overfor min familie om hvorfor den skulle have en chance mere.

du godeste en gang vås jeg fik retur! men min mavefornemmelse var klar og tydelig. det her var ganske enkelt vås!
jeg kontaktede derfor en anden, som jeg var på hold med da jeg selv tog uddannelsen. det jeg fik tilbage der rummede en fornuftig forklaring, og fik manet den første jeg fik til jorden.
idag var jeg sådan rimelig godt gående igen efter hændelsen, og kørte i stalden og lavede præcis de samme ting med hende som den dag det gik galt. og det gik bare til UG med kryds og slange. det var nærmest som intet var sket.

men nu sidder jeg så med tankerne. tænk hvis jeg havde troet på den første person. tænk hvis jeg havde troet hendes ord hun skrev. at min hest var ligeglad med at jeg var kommet til skade. at det var fordi den ikke ville lave de øvelser med mig mere som vi plejer (ground work) at den sikkert ville gøre det igen og bare ville gå og spise græs.

så ville DAKA have være kørt med min hest nu.

så lov mig at vælge dine behandlere/fagpersoner med omhu!
følg din mavefornemmelse. lad dig ikke fylde med skøre historier, hvis de føles forkert. den første person blev godt nok sur på mig over at jeg ikke "købte hendes forklaring" men hvor er jeg glad for at jeg ikke gjorde!

så må vedkommende selv bøvle med at blive glad igen. for jeg er GLAD igen. vi er frisk tilbage på sporet!


og bare lige en lille fodnote, dette er ikke en debat om hvor vidt der findes telepati eller ej. det er ikke en debat om hvor vidt alternativ behandling/alternative metoder duer til noget, eller om de ikke gør smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lov mig at vælge med omhu!
  • #1   2. apr 2015 Undskyld hvis det er mig der bliver forvirret af og læse din tekst, men jeg syntes ikke rigtig det fremgår hvad det er der præcis er galt siden du søgte hjælpen, og hvad det resulterede i der skete med forkert telepati.

    Men tror jeg forstår din hensigt med emnet. Der er desværre som inden for alt andet også dårlige og gode "behandlere" inden for dette område.
    Jeg har faktisk hørt det kan være svært for de gode og rette op på de dårliges arbejde efterfølgende.


  • #2   2. apr 2015 nej okay nu skal se om jeg kan forklare lidt nærmere uden at komme nogen for nær smiley

    der var det galt med telepatien at det hun fortalte hun fik fra hesten fik alle som kender den til at udbryde WHAT!!??
    Ingen der kender hesten kunne genkende noget af det hun sagde overhovedet.
    Det er ikke bare fordi vi ikke lige fik det at vide vi gerne ville høre eller fordi jeg går rundt og tror jeg skal være slyngveninder med min hest. (det ER en hest. ikke et tøjdyr eller en pyntegenstand)
    men det hang slet ikke sammen.
    Det sagde jeg til hende, og det blev hun noget sur over. Men fred være med det. jeg ønsker hende alt vel i verden og betalte selvfølgelig for hendes ydelse.


  • #3   4. apr 2015 For at værer ærlig er det pisse svært og kræver meget øvelse at tappe ind i andres energier, så hvis din hest har et meget særkt bånd eller en anden hest i stalden har svære problemer lyser det op som et SOS. Så hende der læste din hest kunne simpelthen have været så uheldig at have været tappet ind i den forkerte hest.
    Jeg mener derfor ikke at man brugte bruge nogen over nettet men en der kommer ud og ser hesten i øjnene og er i hestens energi.
    Eller næste gang bare brug en ganske almindelig clavoriandt, der rentfaktisk har sine ævner i orden. De er ofte dygtigere til at læse og værer i andres energier.


Kommentér på:
lov mig at vælge med omhu!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce