{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Kan man gøre noget? {{forumTopicSubject}}

Hej

(jeg er ikke interesseret i at høre om hvornår og hvad de skulle)

Jeg har en hingst som snart bliver 2 år om et par mdr. Hans sten er ikke faldet ned endnu (dyrlæge bestilles snart for at tjekke) da jeg synes jeg kunne se lidt men ikke overbevisende.

Og så kom jeg til at tænke på kan man på en måde hjælpe hingsten krop? Massage? akupresur/akupunktur? homøopati? eller andret?

Nogen der har nogen erfaringer eller har prøvet eller hørt noget fra nogen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man gøre noget?
  • #1   12. maj 2015 Jeg er hverken dyrlæge eller på anden vis ekspert, men så vidt jeg ved, er der ikke noget, man kan gøre for at få stenene til at falde ned på en hingst. Det skal komme af sig selv. Hvis din hingst er 2 år, vil jeg mene, at hans sten burde være faldet ned på nuværende tidspunkt, hvis han altså ikke viser sig at være urhingst. Men det ved dyrlægen naturligvis meget mere om, end jeg gør. smiley

  • #2   13. maj 2015 Vi (stutteriet) har for nogle mnd siden været nødt til at sende en af hingstene til Højgård for at blive opereret. Han er tre år. Operationen gik fint og nu er han solgt. smiley intet andet man kan gøre.

    Mvh TT


  • #3   13. maj 2015 har selv en hingst, og da han var lige knap to år var det kun den ene sten der var faldet ned, men den anden kom heldigvis helt af sig selv smiley
    Men lyder som en god idé at få dyrlægen ud og kigge, for at være ikke så der ikke er noget galt smiley


  • #4   13. maj 2015 din dyrlæge kan evt bedøve den lidt og se om det bare er fordi han selv holder dem oppe smiley

    men ellers kan du ikke gøre noget for at de falder ned.....