{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.117 visninger | Oprettet:

Alle jer som har haft hest m kodeledsforvridning {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er desværre endt i den uheldige situation at min dejlige pony står m. kodeledsforvridning på det ene forben som har resulteret i væske i nogle forskellige sener.. Mit spørgsmål til jer lyder på om man kan give hende et tilskud eller lign. som kan hjælpe hende med at komme ovenpå hurtigere/få væsken i senerne til at forsvinde lidt hurtigere..
Hun får pt smurt noget salve på som jeg har fået af dyrlægen og så står hun med BOT staldgamacher om natten smiley

Håber i ved noget!
- Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle jer som har haft hest m kodeledsforvridning
  • #1   30. maj 2016 Når det er en kodeledsforvridning så lad den nu få den tid den skal!.. Lad for gudsskyld være med at prøve at få det til at "gå hurtigere", eller begynde genoptræningen for tidligt.

  • #2   31. maj 2016 Det er ikke fordi jeg vil som sådan have det skal gå hurtigere, tænkte bare på om man kunne give dem noget som hjælper imod væske i senerne? Og hun får alt den tid hun har brug for, så det skal du ikke være bekymret for.

  • #3   31. maj 2016 BOT er en super god ide!

    Da min i vinters fik en kodeledsforvridning, på bagbenet, brugte vi også back on track, og så smurte jeg hende med hot&cool 3x dagligt. Derudover fik hun smertestillende i form af granulat.
    Kan anbefale strongjoint fra innordic - har hjulpet min anden hest gevaldigt (sammen med bot) til at komme videre ovenpå skade på indvendige gaffelgren (hun bliver dog aldrig helt ok, da det har udviklet sig til kronisk)
    Ellers bare masser af ro, og træk nogle små ture med den, medmindre det er så slemt at dyrlægen på forvejen har frarådet dette smiley

    En kodeledsforvridning skal heles langsomt af sig selv - så får du det bedste resultat på sigt smiley


  • #4   31. maj 2016 Da jeg, for snart mange år siden, havde en vallak med kodeledsforvridning, fik han laserbehandlinger.
    Jeg tror såmænd ikke at det nedsatte hviletiden væsentligt (eller også var jeg bare forsigtig), men det fik hævelsen til at forsvinde i en fart.


Kommentér på:
Alle jer som har haft hest m kodeledsforvridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce