{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Køb af plag, men hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe en unghest/plag i alderen 0-2 år, meeeen jeg skal til at starte i 2.g på HHX, og ved derfor ikke om det er dumt, at købe en allerede. Det skal lige siges, jeg bor i lejlighed med min kæreste, så har også andre udgifter, end hvis jeg boede hjemme.

Så vil høre jer, hvad I synes, og om I selv har stået i situationen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af plag, men hvornår?
  • #1   23. jun 2016 Jeg vil nok vente til jeg var færdig med uddannelse og havde fast job smiley
    Så var jeg sikker på at jeg havde råd også i fremtiden smiley


  • #2   26. jun 2016 Hej

    Jeg købte min første hest, da jeg var 15 år og gik i 8-9.klasse smiley Da han blev aflivet pga. skade i sommers, købte jeg min nye unghest. Han var 2 år, da jeg købte ham, og jeg startede på jura på syddansk universitet samme sommer smiley Så jeg kender godt situationen med hest og uddannelse. Det kan lade sig gøre smiley

    Hvis jeg skulle vente med hest, til min uddannelse var ovre, ville jeg jo så skulle vente 5 år endnu... så det er ikke en mulighed her smiley

    Det er stramt, men det går smiley Husk en sygeforsikring, det er guld værd, når man ikke har så mange ekstra penge at gøre godt med v. nødsituationer smiley Og så vil jeg nok forsøge at finde noget fritidsjob + evt. få opstaldet hesten så tæt på som muligt, så du undgår transporttid og -penge smiley Held og lykke smiley Husk hvis du køber så ung en hest, og du ikke vil træne så meget med den endnu, er den jo også ret billig at have smiley Evt. i løsdrift el. lignende måske? smiley


Kommentér på:
Køb af plag, men hvornår?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce