{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Søger tophold {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige solgt min egen topavl og da jeg ikke bare vil "nøjes" med mine hyggeavle, søger jeg et tophold (indenfor deres race) jeg kan blive medlem af.

Jeg har haft en del tophold, både her på den danske men også på den internationale server, så jeg ved hvad det kræver.

Jeg kan blubbe minimum 40 heste i ugen - eller cirka 6 heste om dagen (det er dog ikke hver dag jeg kan blubbe lige meget, da jeg arbejder fuldtid, men så vil der være dage hvor jeg tager over 10 heste i træk). Det afhænger lidt af situationen om, jeg blubber til 60 eller 100.

Jeg har selv knap 3000 ap og jeg passer de 1000 heste dagligt, så har en fast indkomst af ap. Jeg har ikke noget imod at komme på prøve, i starten og så bare blubbe via dele.

Jeg er villig til at bruge pas på avlen og jeg køber altid 200 pas den første i hver måned, som jeg bruger på ap og dsm til det jeg avler.

Jeg kan blubbe til 60 på 10 minutter og til 100 på 25 minutter, hvis jeg selv skal fylde konkurrencer op.

Det hold jeg søger, skal have et genetisk potentiale på 4600+ og skal avle en grand prix race, da det er det jeg interesserer mig i smiley Helst i klassisk ridning, men ikke et krav.

Hvis jeg lyder som noget for dit hold, så send mig gerne en besked smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger tophold
Kommentér på:
Søger tophold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce