{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Jeg var så bange! {{forumTopicSubject}}

Det er ca 1-2 år siden.

Jeg havde været hjemme hos en veninde, kl var nu 20. Jeg var påvej hjem, der var ikke særlig langt hjem (fra kastanjevej til granvej(vemmedrup)) Jeg kom til fyrrvej. jeg kunne hørre nogle bag ved mig jeg kigge over skulderen, jeg så en mand lidt længere nede. jeg begyndte at gå hurtiger, det samme gjorde han. Jeg spurttede afsted som aldrig før, jeg kunne hørre han også begyndte at løbe, jeg fik koldsved ned af ryggen og mit hjerte galoperede afsted. Jeg gav det min absolut sidste spurt, og jeg kunne ikke se ham mere, puha tænkte jeg. jeg var nu lige kommet ud fra legepladsen mellem granvej og fyrrvej. jeg var over hoved ikke forpustet eller noget? det undrede jeg mig over + hvad ville der ske, hvis han havde fået fat i mig?

Den dag idag er jeg stadig ikke kommet over det! Når jeg skal hjem om aftenen fra en veninde eller andet ;D så cykler jeg ALTID!!! ALDRIG GÅR JEG! og hvis jeg gør, så er jeg hundered for at det vil ske igen! ;'-/

* Jeg har aldrig fortalt hele historien til nogle! INGEN! *


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg var så bange!
  • #2   23. feb 2008 » Team LFA «
    Jeg synes ikke du lyder skør! jeg vil blive skride bange hvis der var en der kiggede ind af mit vindue!


  • #6   23. feb 2008 jeg er også lidt bange når jeg går på toilettet om natten kigger også altid efter bag forhænget

  • #7   25. feb 2008 Jeg kender kun alt for godt det der med vinduet.. Engang da jeg skulle have noget vand, går jeg ud i køkkenet, og tager et glas fra skabet, og går hen til vandhanen som altid, og så kommer jeg til at kigge ud áf vinduet,, Og der står der en mand og stirrer mpå mig.. Puuh hvor blev jeg bange smiley Det var så en fra jehovas vidner, men puuh hvor blev jeg bange altså.. Og nu tør jeg ikke være alene hjemme, og jeg tør ikke gå på toilet når de andre sover..

    Min store skræk er at der er nogen uden for huset der får øje på mig.. smiley Det lyder plat, men er virkelig bange for det.. Går heller ALDRIG udenfor alene om aftenen når det er mørkt eller meget sent.. Ikke engang med hunden.. Jeg er så bange for at blive voldtaget eller sådan noget.. Cykler heller ikke alene når det er mørkt.. Kan til nøds ride en tur op på banerne på rideskolen selv når det er mørkt.. Men så heller ikke mere.. smiley


Kommentér på:
Jeg var så bange!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce