{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Problem (DRENGE!) {{forumTopicSubject}}

Ja har et kæmpe problem, og mine veninder griner af det og har ingen idér.

Altså jeg kender en dreng som kan lide mig utrolig meget, og hans fætter kan også lide mig (Det skal lige siges jeg dårligt nok kender hans fætter smiley har set ham 1 gang) Men de skændes helt vild og slås og hvad ved jeg om hvem der for mig OG KAN IKKE LIDE NOGEN AF DEM ! hehe
Også er der en dreng som er min x, vi har lige fået kontakt til hinanden igen, men han er så blevet ellevild med mig igen, samt min bedste ven, siger : HAN ER IKKE GOD NOK TIL DIG! men altså ved ikke om jeg kan lide ham, da jeg har noget med en der hedder Andreas, hvor min GAMMLE veninde som jeg er fjender med nu xkæreste og det skal lige siges jeg ikke har "Stjålet" ham fra hende da de slog op lang tid før og der var je uvenner med hende osse.
Men hvordan for jeg sagt til min ven og hans fætter at jeg ikke kan lide nogle af dem, har prøvet men de tror jeg mener det for sjovt (Ja skide sjovt ikke ? :S)
Og ved virkelig ikke hvem jeg kan lide af de 2 drenge :S

ARGH Jeg er fortabt lige nu XD

Hov glemte lige noget , men barndomsven, kan også lide mig, og min mor og hans mor er bare best friend og han skal altid komme hjem til mig med hans mor, og han prøver på alt muligt, altså jeg har prøvet at sige jeg ikke kan lide ham, men drengen siger okay, og næste gang har han glemt det , IHH !!

Hvad gøre man i mit problem ? :S


-- Jasmiin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem (DRENGE!)
  • #2   10. mar 2008 tos team guldhesten PONYER SÆLGES! . : Ja det tror jeg på, men det er også lidt irrireterende XD

    <3Grysen og SandorManse!<3 F : Tak det vil jeg prøve (:


  • #4   10. mar 2008 Nej har prøvet, kom op at skændes med en af de, fordi han ikke forstod et meget simpelt ORD som betyder NEJ ! han skriver 20 min efter : hej skat. undskyld det med før, men kan virkelig godt lide dig. OSV , Hold da op en kejle tænkte jeg..

  • #5   11. mar 2008 Du skal ikke være bange for at sige det til dem .
    Altså inde på arto er der også hele tiden nogen der skriver til mig også 2 min. efter spørger om jeg vil komme sammen , også siger jeg bare nej , jeg vil hellere være venner med dig . ellers så sig ''nu stopper du ,'' bare bliv sur på dem for ellers kan det være de aldrig stopper .
    For lidt siden var der en der tvang mig til at hører på at han skulle sige at han elskede mig :S men han kendte mig ikke , så sagde jeg bare ''nej tak , sig til ham han skal holde sig væk'' men det gjorde han overhovedet ikke så sagde jeg ''næste gang er det min far der kommer og siger det til dig !'' også holdte han sig væk , ellers kunne jeg bare være venner med ham men det gad jeg ikke .
    Så bare find tonen frem også sig '' det er ikke for sjovt det her ! jeg vil hellere være venner med dig !'' også burde de faktisk rødme .. x)
    Det er noget de syndes er pinligt .. Så de får et afslag.
    Så find tonen frem som sagt (:


  • #6   11. mar 2008
    ¤Wiisky ' den bedste til at jorde<33333¤ N : MANGE MANGE MANGE Tusiend tak .<'3 det viil jeg prøve, håber det hjælper. men tror squ det gøre, havde aldriig tænkt sådan (: hehe


Kommentér på:
Problem (DRENGE!)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce