{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Drenge problem... {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Jeg har virkelig brug for at få nogle gode råd ang. Mit drenge problem.. Det kan godt være det bliver lidt langt og det undskylder jeg på forhånd.
Ser I, for nogle år tilbage, da jeg stadig var 12år eller sådan noget, mødte jeg en super sød dreng. Vi blev på det tidspunkt rigtig gode venner og senere kærester. Vi var på det tidspunkt jo stadig børn, så vi var måske mere venner end kærester, men ja med tiden blev vi mere kærester end venner, hvis I forstår.
Vi var sammen i et år, derefter blev vi enige om at gøre det forbi, da ingen af os følte, at det fungerede.

Han var utrolig vred på mig i et halvt års tid ca. Og skrev grimme ting om mig på diverse internet sider.

Men til en fest vi begge var med til blev vi gode venner igen - kun venner. Derefter har vi ikke set hinanden. Vi skrev dog meget sammen og var gode venner den vej over.

Jeg holdte så en fest i sidste weekend, hvor jeg lidt for sjov havde inviteret ham til, mest bare for at se hvad han var blevet til.

Og da jeg så ham den første gang her til festen, kunne jeg næsten ikke lade være med at måbe. Han er blevet utrolig pæn, i hvert fald efter min mening haha..

Men ja, jeg snakkede meget med ham til festen og det var super hyggeligt at se ham igen.. Vi endte også med at kysse.. Rigtig meget.. Og han endte med at sove sammen med mig om natten, selvom det ikke lige havde været planen.. Han sagde selv til mig den aften at han havde savnet mig utrolig meget..


Mit problem er nu, at jeg er blevet forelsket i ham på ny. Han er helt forandret end han var dengang og er næsten ikke den samme person længere. Men ja jeg er forelsket i den 'nye' fyr..

Siden festen har vi dog kun haft meget lidt kontakt, og de fleste af gangene vi har bare skrevet en lille smule sammen har været hvis jeg har startet samtalen. Jeg ved at han aldrig har været vild med det der, med at skrive, men jeg føler mig alligevel lidt ligegyldig og glemt, når han ikke rigtig har skrevet til mig. Han kan også finde på pludselig ikke at svare mig.

Jeg har selvfølgelig snakket med nogle af mine veninder om det og jeg fik 3 råd ud af det. Det første var at jeg skulle spille 'hard to get', mens et andet var at jeg skulle blive ved med at prøve og skrive til ham og håbe og en 3. Var at jeg skulle droppe det helt.

Jeg er ret vild med ham, og kan næsten ikke tænke på andet end ham. Hvad skal jeg gøre?

-Grøndahl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drenge problem...
  • #1   7. okt 2013 Hvis vi tager de tre råd, så er de i og for sig virkelig gode alle sammen, men samtidig også virkelig dårlige.
    1. Hard to get - virker på nogle drenge hvis de vel at mærke gerne vil have dig. Men det kan også bare få den modsatte virkning. Det er ikke fedt!
    2. Blive ved med at prøve - jeg har ALTID følt det var påtrængende, men igen, det er jo nok meget forskelligt hvordan de opfatter det.
    3. Droppe det - Det tror jeg du vil have rigtig svært ved, hvis du kan lide ham. Og det synes jeg faktisk heller ikke du bare sådan lige skal gøre. Klø lidt på - livet er ikke en dans på roser. Han kan ikke læse dine tanker smiley

    Mine egne erfaringer (hvilket ikke er mange, jeg er bedre til at snakke end jeg er til rent faktisk at gøre hvad jeg siger), men de er lidt blandede. En gut jeg virkelig godt kunne lide skrev jeg lidt for meget til, selvom jeg virkelig synes jeg passede på. Jeg ved ikke om det blev for meget eller hvad det gjorde, men vi snakker i hvert fald slet ikke sammen mere. Heller ikke som venner.
    En anden gut som jeg faktisk ikke føler noget for, men har været lidt sammen med, ham skrev jeg slet ikke til, og han kontakter mig hver eneste dag. Det er faktisk lidt rart at være den der "hard to get" type lige nu..


  • #2   7. okt 2013 Aldrig bump ham med tons vis af beskeder, så øderlægger du det for dig selv.
    Så begynder han bare at syntes du er påtrængende og irriterende.


  • #3   7. okt 2013 Drop det skrivenoget.. Ring til ham, få hans nummer og ring til ham, og mødes med ham, og se så hvad der sker.

    Men 1 ting er også, selvom han ikke er skrivetypen, så.. Er han vild med dig, så skriver han! uanset hvad! smiley


  • #4   7. okt 2013 Jeg synes heller ikke jeg har bumbet ham med beskeder smiley
    Picanda - ja du har nok ret har hans nummer smiley så skal jeg bare samle mod til at ringe ham op xD hahah...

    Men måske skal jeg også bare give det lidt tid og se om han skriver? (: han kan godt være den lidt langsomme type xD haha..


  • #6   8. okt 2013 Tak for jeres svar!:))

    Karoline - Ja, det kan godt være at han er mere 'ringe' typen :b



  • #7   8. okt 2013 Ring til ham;-)

Kommentér på:
Drenge problem...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce