{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Blandede følelser {{forumTopicSubject}}


Lige nu hader jeg det bare for vildt. Mine bryster er ømme og det niver meget forneden. Jeg føler mit liv bliver sat på pause igen og at jeg ingen steder kommer. Der er lige kommet den stilling jeg har villet have så længe, men det kan jeg godt glemme da det er med start fra september og jeg har termin den 1 december. Min mand og jeg skal have lavet om i huset, for at lave børne værelse, jeg har 3 heste at tage mig af, samt rengøring og mad og mit arbejde. Jeg har svært ved at overskue det hele lige nu og har faktisk meget meget svært ved at glæde mig over noget som helst.
Min mor er pisse sur på mig, fordi jeg synes det hele er så træls. Hun kan slet ikke forstå hvorfor jeg er ked af det og synes det er ihh og åhh så dejligt at skulle være mormor og fortæller gud og hver mand det. Hun har alle disse ideer til huset og indretningen og jeg føler bare hun tager over. Så nu tror hun at jeg har en depression og skal til psykolog og det er bare sååå synd for min mand.
Jeg har et tøj værelse og fordi der ikke lige er total system i det, og jeg ikke orker at høre alle hendes forslag og kun det gælder, så siger hun, at det ville en sundhedsplejerske aldrig godkende og bla bla bla.. hvorfor skal hun give mig dårlig samvittighed over at jeg ikke er super woman. Når jeg så bliver sur/ked af det, så kan hun ikke forstå at jeg reagere som jeg gør og så bliver hun ked af det og køre hjem i surhed. Så kan jeg stå der med min dårlige samvittighed over at hun køre og at hun blev ked af det. Som om hun har glemt alt om hormoner og humørsvingninger.
Jo mere hun presser på for at jeg skal være glad og det hele er lyserødt og dejligt, jo mere ked af det hele bliver jeg.

Det er bare lidt hårdt at være mig lige nu, så bær over med mig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blandede følelser
  • #1   6. apr 2008 Mit råd til dig er at vende det døve øre til. Man kan godt få perioder i sin graviditet hvor man sys det hele er noget lort.
    Jeg sys heller ikk altid det var sjovt.
    Da jeg fandt ud af jeg var gravid, var jeg en meget vild pige hvis man kan sige det sådan. Sked højt og flot på hvad min familie sagde før i tiden. De sku ikk bestemme over mig osv. Havde ikk styr på mine ting, og hvordan sku jeg så ku forsørge et lille barn, plus at kæresten skred da jeg var 6 uger henne. Det var svært. Jeg boede på daværende tidspunkt i en 2-værelses lejlighed, men sku jo så også ud og finde ny bolig.
    Fandt mig så en ny kæreste med hus, men der kom fugtskade i det værelse vi sku bruge til den lille, så vi sku også til at lave om. Ikk sjovt når man var højgravid.

    Så kom Emilie til verden, og det var bare som om den sidste brik faldt på plads. Ville ikk undværer hende den dag idag.
    Lige efter jul gik mig og den daværende kæreste så fra hinanden, og det var som om hele lortet bare styrtede sammen om ørene på mig, for sku flytte igen, og denne gang med en lille.

    Fandt så igen sammen med Emilies far, og nu har han sgu også lige slået op endnu engang.
    Er helt ude af balance, men må stramme mig op, for har et barn nu.

    Men tror det er en meget naturlig følelse du har dig der. Du har stilet efter noget i så lang tid, og nu går det i vasken. Men tro mig, du tænker anderledes så snart du har mærket liv. Det er noget stort


  • #2   6. apr 2008 Jeg kan sagtens følge dig i din nedtur, for sådan havde jeg det også med min den første. Det hele var bare noget skod altså, med smerter grundet tennisalbuer, bækkenløsning osv. frivilig fyring fra job pga. mine arme (sådan noget går ikke bare væk igen). osv. osv. Alt ting var bare noget fucking lort dengang altså.

    Men når først Emeli kom til, efter en lang og drøj fødsel - så var/ er hun det bedste i hele verden, der kunne ske for mig :0)

    Heidi

    Ps. En sunhedsplejerske ikke skal godkende dig som mor, de er der til råd og vejliedning...


  • #3   6. apr 2008 Forstår dig så godt! Sådan havde jeg det også det første stykke tid i min graviditet. Jobbet var lige faldet på plads og alt køret på skinner... Men nu nyder jeg det og glæder mig helt vildt! Vend det døve øre til og lyt til dig selv!
    Held og lykke med det hele og især den lille ny!


  • #4   6. apr 2008 Som de andre siger vend det døve øre til din mor, find din egen mening og rytme så skal du nok få tingene gjort. Der er dit liv, det skal din mor ikke bestemme over. Hun kan godt give dig råd og vejledning men hun skal ikke styre dig.

    Sundhedsplejesken skal ikke godkende dig, hun vil måske pointere noget hvis det er helt galt og du/i ikke retter op på det når hun har nævnt det. Så skal det også være meget galt.

    Op med humøret, sæt noget godt musik på eller gå en god tur i skoven ;o)


Kommentér på:
Blandede følelser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce