{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Øv sygdom igen igen igen... {{forumTopicSubject}}

Øv synes bare vi har syge børn hele tiden...
Forrige weekend havde hele familien 'bræk-syge' og det var altså IKKE lækkert at gøre rent efter 3 børn der alle havde kastet op i deres senge midt om natten -når man selv har kvalme!
I sidste weekend blev Celina så syg igen (rigtig sløj, hostede og hev efter vejret) og vi måtte til lægevagten. Der fik vi at vide at hun havde lungebetændelse og fik Primcillin.
Det hjalp dog overhovedet ikke, så tirsdag var vi igen tl læge med hende og fik at vide at hun OGSÅ havde bronkitis. Så vi fik også Bricanyl med hjem.
Det hjalp dog heller ikke, så igår var jeg på børneafdelingen i Kolding og få hende tjekket efter endnu et lægebesøg, og vi endte med at være der fra kl 15.00 - 21.15. Så det var en laaang dag med masser af ventetid.
Det viste sig også at alt hvad hun fejlede skyldes RS-virus, og derfor slet ikke kunne behandles med det medicin jeg havde fået!
Hun fik maske 4 gange på syghuset og hendes vejrtrækning (og humør) blev da også bedre. Men idag synes jeg hun har det ligeså skidt igen... Lille stakkel. Og som om det ikke er nok at skulle passe hende når hun er så pylret, så måtte jeg da også lige have dyrlæge til min pony som begyndte at halte helt vildt idag. AAARRGHH!!!!
Det hele skal da også lige ramle sammen på een gang!!!Det er så hårdt at se hende være så dårlig når jeg ikke kan hjælpe hende. Og jeg gider snart heller ikke at være låst helt fast herhjemme på grund af sygdom!

Undskylder mit dårlige humør, måtte bare lige rase af til nogen;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv sygdom igen igen igen...
  • #1   17. apr 2008 Kom bare ud med det!!!

    Ja een ulykke kommer sjældent alene - det skal bare ramle sammen det hele. føler med dig! Håber I snart er oppe igen og det ikke er noget alvorligt med ponyen.

    Knus


  • #2   17. apr 2008 Uha hvor jeg kender det!!!

    Noah har astma og øreproblemer oveni... Han har også været til observation på børneafdelingen pga. astma. Og de sidste knap to mdr. har han været på penicillin 3 gange, det er ikke til at holde ud at se ens børn bliver ved med at være syge. Jeg er psykisk fuldstændig udmattet...

    Men nu skal du altså lige høre!!!! Jeg har lige været til akupunktur med Noah (har prøvet alverdens ting efterhånden, da jeg synes det danske lægesystem er til at kaste op over!!!) og der købte vi Kolloid Sølv, som smager ligesom vand. Det dræber bakterier, virker faktisk helt nøjagtig som antibiotika, det dræber bare KUN de dårlige bakterier, IKKE de gode. det ophober sig ikke kroppen som antibiotika og virker mod alverdens ting. det er ikke noget humbug eller noget trylleri i det, det er bevist gennem mange mange år at det VIRKER!!! Man kan også sagtens bruge det på dyr!!! læs lige dette link igennem, var noget jeg fandt i dag for at læse mig frem til om jeg må tage det når jeg er gravid. Har godt nok købt det til Noah, men kan ikke skade at tage det selv!!!

    http://www.dsgnet.dk/Sites/Kolloidt-silver/Kolloid%20S%C3%B8lv-Birgit.asp

    God bedring med de små ;o)



  • #3   24. apr 2008 åh vi har os haft RS virus i omløb her og en anden en som jeg ikke engang kan huske. begge mine unger ligger med 38,1 og 39.9 i feber.
    og vi var ved vagtlægen igår fordi den ældste havde 40,1 i feber, og hva tror i ikke der sker på vej derind til sygeluset, vi blir stoppet af politiet, for at køre for stærkt, kæresten fik dog hverken klip i kørekortet eller en stor bøde, da vi var på vej ind til skadestuen, men hold op hvor ville det have været træls. heldigvis sagde lægen ok til oliver, men det var godt han lige kom ind og blive tjekket. det er altså bare heller ikke sjovt. og den ældste døjer til med tynd mave, det har så givet udslag til at vi trode han var ok igen, så kom han om til dp og ja, da vi hentede ham om eftermiddagen kunne han hverken sidde eller gå normalt fordi hans numse var så rød og øm. så nu kommer han ikke derover før han er 100% ok.


Kommentér på:
Øv sygdom igen igen igen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce