{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Kattemassage til hesten {{forumTopicSubject}}

Jaah, det her er jeg sikker på der er nogle der ikke har hørt. Så prøv lige at hør her. Det er ret sejt ;p

Jeg har hørt far min mor (som har talt med et par kloge hoveder om det) at ''kattemassage'' far en spindende kat til hesten, eller i så fald til langt de fleste pattedyr, skulle være afsindig godt for en øm eller stiv ryg, bl. a.
Har selv prøvet det et par gange nu og det ser faktisk ud til at virke smiley

Nu står jeg jo så oss med en hel gård fyldt med katte. (vi har ca. 30 stk. og en 3. del er staldkatte og fortrolige med heste)
Min massage kat er en hunkat og hedder Bulder (sejt navn til en dame, ik) Hehe ;p
Prøv li at hør her :o)

Shakee var den første der prøvede det og det fik jeg faktisk et rigtig godt resultat ud af :o)
Bulder elsker heste. Hun gnider sig op af deres muler og lader dem gnubbe sig så hun ahvde intet imod at gå, sidde og ligge på Shakees ryg. Og så sad hun der mens jeg kællede både hende og Shakee.
Han elskede det smiley han stod bare der, helt døsig, hvilket de roverhovedet ik ligner ham. Han hvillede på tre ben, havde hængemule og halvt lukkede øjne. Tænk sig han glemte sågar at spise smiley
Sådan blev vi ved i ca. en halv times tid og vi nød det alle tre.
Næste dag lagde jeg mærke til at Shakee var meget mere smidig end han plejede at være ! :o)
Han trådte meget mere igennem og strakte sig meget. Han kunne lave bøjeøvelser og på folden krummede han bare hele nakken, ryggen og halsen. Det så virkelig godt ud smiley
Desværre havde jeg ik mit kamera med til at få et billede af det smiley
Øv men det var bar seriøst dejligt at se ham så glad og frisk. Hehe ;p
Tror virkelig det har hjulpet ham smiley
Picasso fik oss en tur og det virkede faktisk som om Shakee var jaloux. Hna puffede og nappede Picasso indtil han fik min opmærksomhed og det plejer han ik at gører. Hehe men det ka jeg jo aldrig bevise ;p

Picasso var lidt mindre afslappet men der var et par tegn på at han nød det. Bl. a. hvillede han oss på tre ben og stod og hang lidt og han glemte oss at spise. ;p
Og i dag hvor jeg longerede ham. Han virkede meget mere afslappet og smidig, som Shakee og han trådte oss mere igennem og var mere glad at se på. Hehe ;p

Så tror virkelig på at det hjælper, så jeg massere dem ca. 1 gang om dagen efetr arbejdet om aftenen både med og uden katte ;o)
Hehe ;p

Nu er jeg jo så oss heldig at ha sådan en kat der er ligeglad med heste . Hehe ;p
Men dem der msåek oss har sådan en kat ka jo prøve det. Vil ikke love det hjælpe for alle ehste og katte og mennesker er jo forskellige, men det ku jo være og sys li i sku hører det. hehe xD
Held og lykke emd det, hvis i prøver et og go arbejdslyst ;p


Pyyh, det blev en lang besked, men tak fordi i lfulgte med herinde :o)

Knuzz Anna-Sophie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattemassage til hesten
Kommentér på:
Kattemassage til hesten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce