{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

undskyld perfect {{forumTopicSubject}}

Det svært for os begge, selvom du ikke ved det endnu, skal du måske ud på en lang rejse, det ikke sikkert du ser mig igen. Jeg græder inden i, men du skal vide jeg er sikker på, du får det godt. Jeg gør det for dig.
Mit hjerte bløder, af smerte og had til mig selv, jeg lovede dig at du skulle blive hos mig, til dine sidste dage. Men sådan blev det ikke, du er for god til mig. Du ved det bare ikke endnu, da du er så ung, og tager alt som en leg.

Vi har været i gemmen så meget, så mange ting sammen. Du må ikke kigge på mig med de øjne, det gør ondt. Ja undskyld skat, du er mit et og alt, det ved du også godt inderst inde.
Du er der hver gang jeg er ked af det. Og jeg ved, du er der for mig.
Du har lært mig så meget, jeg glemmer dig aldrig, eller vores tid sammen. Håber heller ikke du gemmer mig. Perfect, min dreng jeg elsker dig, håber du forstår mig. Jeg gør det i den bedste hensigt.

Du kunne ingen ting da jeg købte dig i nov./dec. 2006. Vi lære hinanden mange ting, nu går du la1 dressur og lc spring har været oppe og snuse til en u-lb er så stolt.
Du en stjerne, min stjerne eller retter sagt du BLIVER en stor stjerne med tiden. Du er jo lige blevet 6 år her i januar 2008.

Jeg husker hvordan du kiggede på mig første gang jeg så dig, da jeg kom ind i stalden hos min arbejdsgiver. Jeg var solgt, jeg græd og det løb koldt ned af ryggen på mig, men på den gode måde. Jeg kunne føle der var noget mellem os. Der var ingen tvivl, jeg var sikker på det skulle være dig.
Du havde staldkrampe men jeg var lige glad, du skulle bare være min lige meget hvad, og du blev min.
Tilridningen var intet problem ingen buk, overhoved men med tiden er der da kommet hele to buk frem.

Indspændeningerne var intet problem, du bukkede flot nakken og tog det som en leg. Du har altid taget livet som en leg, du elsker når jeg kommer ud til dig på marken og leger med dig. Du hopper glad rundt omkrig mig. Jeg kan ikke lade være med at grine af dig, for du er jo lidt skør.
Første gang på vej, der kom både busser biler og ja tænk. en kæmpe lastbil og ja indrømmer, selvom din rytter var ved at dø, var du bare cool. Gik bare stille og rolig. Ikke engang drejede du øret for at lytte.
Min dressur underviser, var også solgt da han så dig. Han gav dig så meget ros, jeg var og er stadigvæk meget stolt over dig.


Efter 4 måneder ca. 3½ måneds ridning gik du så dit første stævne lc1-lc3. du var så sej.

Min spring underviser var ikke så glad for dig, jo du var da en fin hest, men ikke lige en spring hest. Og det havde han da også ret i, han forlangte bare for meget, du er jo dressur hest. Men du var sej, sprang plastic vand, kasser og fyld, med lidt ben selvom din rytter ikke var helt med i hånden, over alle spring, du stolede på mig, og tog mig med over gav mig modet tilbage og ja jeg indrømmer, var det ikke for dig, var jeg nok stadigvæk en kylling, nu er højden intet problem.

Når jeg ser ind i dine skønne øjne, ser du lidt nedtrygt ud, er du endelig klar over at du er til salg. At der måske er køber til dig. Mon du hader mig for at du skal af sted? Eller er du glad. Du må undre du sig over at jeg fortæller dig alle de ting, at jeg hænger dig om halsen, at jeg græder, du ser mig jo ellers aldrig sådan.
Jeg vil have du kommer langt inde for dressurs verden, eller langt med en rytter der kan give dig den plads du behøver. Det gør du bare ikke hos mig, jeg beklager Perfect. Jeg ved de vil passe godt på dig. du har tiden, det har jeg ikke.

Du skal love mig at du opføre dig ordentligt til hun eller ham kender dig rigtig, ikke være for fræk eller hård ved hende/ham. Men jeg ved du vil gøre mig stolt.
Jeg ser dig for mig om 3-4 år ude til landstævner i dressur, men desværre ikke med mig som rytter.
Du er jo en ung fyr, jo selvfølgelig har vi det godt, og der også mening med vores ridning. Elsker dig og vil gøre alt for dig.
Jeg er lidt hård nogen gange undskyld, men vaner er svære at ændre på.

Første gang i trailer du gik lige op, du var så sød, og nu det blevet en fast del af hverdagen. Lastbilen var dog lidt træls de første par gange, men et fast skub og du var overtalt. Nu har du jo også prøvet det en del gange.
Er ked af vi aldrig nåede at komme i skoven sammen, men du får sikkert også en masser gode oplevelser med din nye rytter.

Lad nu de andre hestes dækkener være, det har du jo også næsten lært .
Du elsker at blive skyllet på en varm dag, dog højst 5-10 min ellers bliver det for kedeligt at stå stille. Men det bedste er at drikke af vandslagen, desværre har jeg ikke tid til at stå flere timer og vande dig. Når vi skal vaske hale, det gider du bare ikke. Du vader frem og tilbage, laver nogle små kramper men når du finder hurtigt ud af det ikke hjælper står du da også stille. Men det bedste du ved, er at komme ud og skridte eller i sne, jubii, som sagt du tager alt som en leg.


Jeg har sagt til køberne at de skal kontakte mig, hvis de sælger dig igen, for jeg vil hele tiden vide hvor du er, jeg slipper dig ikke så nemt, bare rolig. Skal nok holde kontakt med din nye ejer, når tiden kommer.
Perfect, det skal nok gå jeg klare mig, se lyst på det, du kommer til at lære nye heste, mennesker at kende og en masser af helt nye steder, du vil elsker det.

Da jeg ikke gad tage sadel eller hovedtøj på, og kun red dig i grime og en tøjle. Du var så fin, også da jeg sprang dig kun iført grime og dressur sadel vi sprang 1 meter. Du fløj gennem luften den dag.
Red dig en hel uge i grime og dressur sadel, men når vi red på vejen fik du hovedtøj, der skulle jo ikke ske noget med nogen af os.
Jeg husker den dag hvor vi var på vej til dressurundervisning, jeg have pusset dit hovedtøj og have glemt at spændetøjlerne og mens vi skridtede ud af vejen, gik tøjlen op, lidt pinligt. Så nu tjekker jeg altid tøjlen to gange.
Dyrlægen bryder du dig ikke ret meget om, de er stressede og hurtige, men du elsker smeden. Han kigger kun på dig med en ro og han giver dig også ros for fine ben og sunde hove, han siger du er en sund hest, der står lige på alle fire ben. Det dejlig at vide.

smiley elsker dig, du så sej at springe vandputter på, du springer højt over, ude til dressur stævnerne er du så sej. Du banker de andre, og du nyder det, nyder at vise dig frem, du er en blærerøv men det også i orden.

Du er modig, stabil, ærlig og har masser af gå på mod.
Da jeg klippede dig for første gang, ja du stod helt stille jeg kravlede rundt nede på jorden mellem dine ben, du stod stille, da du ikke ville træde på mig og gøre mig ondt, din dejlige hest.
Du blev klippet over alt undtaget hoved. Du blev flot, mon jeg når at klippe dig en sidste gang, ingen de måske henter dig.

Mine følelser til dig kan ikke beskrives, din fejl som dyrlæger og andre kalder det, har en charme syndes jeg, og du skal være stolt over det. Det gør dig til noget særligt.
Heldigvis har du gået i gennem bøgeprøve og røngten, men jeg har lært dig af kende, og jeg lige glad kærlighed kommer inden fra.
Jeg har kun haft dig lidt over 1½ år, men jeg ved snart hvad du tænker og føler, jeg kender dig.
Jeg ved du er en god hest der tager let på alting. Du yder 100 % og laver ikke noget halt. Det skal være perfekt for vi holder med træningen om det så betyder at vi skal ride 3 kvarter til en time, og det ved du også godt.
Jeg kan mærke hvis du ikke er tilfreds, og gerne vil lave mere.


Det er dejlig med en hest, der gør dit bedste hver gang.
Jeg have store drømme, vi skulle starte vores første la2-la3 til c-stævner, i 2008.
Starte distriksmesterskab for hold i sep. 2008. championat 2008 i aug. for 6 års.
Men man skal ikke kun drømme, begge parter skal være klar, og jeg er ikke øvet nok.

Er for useriøs til dressur og jeg red kun dressur for din skyld, nu må jeg give slip på dig og dine drømme, eller mine drømme.

Tanken om den morgen, hvor du ikke vrinsker til mig, er langt væk, men at komme ud i stalden og du ikke står der mere gør ondt.
Men livet er hårdt, selvom jeg ikke er stolt over mit valg er det bedst for dig.
Perfect du klare dig, det ved jeg. Du vil altid være min hest et sted der ude, og jeg vil altid holde øjne og øre åbne, hvis jeg skulle komme til at se dig på de store dressur baner.
Du min bedste ven, og jeg stoler på dig. Du er altid en oplevelse i sig selv, at ride og nusse om. Altid glad, eller ja du kan da være lidt sær, og så du pisse sur, men kun hvis du ikke får din vilje eller kommer på fold. Du er en kammerat for livet.
Jeg elsker dig, og glemmer dig aldrig, du betyder noget særligt for mig, og det ved du også selv. Jeg kan sidde i åbningen til din boks i flere timer og bare kigge på dig, og nyde syndet af dig. Se hvor glad og tilpas du er hos mig og kun håbe du får det lige så godt hos din nye ejer.




Jeg ser drømmende forsvinde med dig, og alt bliver sort, skat jeg troede virkelig på du var den rette for mig og skulle blive min til din sidste dag, men sådan blev det ikke. Jeg var ikke den rette for dig undskyld. Jo, det er mit eget valg, men kun for din skyld, jeg kunne beholde dig, ride lb/la dressur og ld/lc spring i 5-6 år uden at komme videre, men du skal nå noget længere, jeg ikke en dygtig rytter. Du skal ud til landstævnerne, da du har viljen og dit talent fejler heller ikke noget.
Jeg tænker tit på hvordan det vil være på at klappe dig på halsen for allersidste gang, se dig forsvinde ind i en trailer, det kan man bare ikke forstille sig, før man står og skal sige farvel for sidste gang. Hvordan vil jeg regere, og hvordan vil du tage det.?

Lige meget om du bliver solgt, eller får lov at blive i stalden skal du vide jeg mener hvert er ord. Og jeg elsker dig. Perfect min ven, jeg ønsker dig et godt liv i fremtiden, og på din lange vej i livet.


Tror aldrig vi når at ride med kandar høj hat og kjole, men du ung og når alt det du vil. Du kæmper for mig og jeg ved at du vil gøre mig stolt.
Jeg ser på dig, og får ondt inden i, hvorfor gør jeg det her når jeg elsker dig så højt, det svært at sige jeg har stoppet et par heste i deres bedste alder, og jeg skal IKKE stopper dig, du skal videre, lære nye ting.
Du lærenem og det skal en god dressur rytter nok få glæde af.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
undskyld perfect

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce