{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Salg af udstyr..... {{forumTopicSubject}}

Jeg undres...At det skal være såå svært.... Jeg har nu i 1 -ET- år forsøgt at sælge min westernsadel. I den tid har jeg fået 2 - TO - seriøse henvendelser..... Er der flere end mig der har samme problem??? Og har i et godt råd til hvad man kan gøre? Det kan da ikke passe at det er helt umuligt........ Bare fordi tingene ikke er gratis og man ikke vil sælge til fuldstændig underpris...... Man må jo regne med at man får det man betaler for og kvalitet er nu engang dyrere end billige "pap" sadler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af udstyr.....
  • #1   4. jan 2009 Jo, jeg tror da også på at det lykkes. Men det er træls bare at ligge inde med udstyr :O/
    Har nu lagt mærke til at der er meget til salg i lang tid, så det er nok tiden :O)


  • #2   4. jan 2009 Det er formentlig prisen den er gal med - eller at den sadel, du vil sælge, er noget specielt, som ikke ret mange går efter.

    Når man ikke får solgt er det ofte prisen eller selve reklamen/annoncen for varen man vil sælge, den er gal med.


  • #3   6. jan 2009 Tja i har nok ret..... Prisen er som den der, da der er tale god kvalitet, som holder. Og det faktum at det er en westernsadel ( i nordjylland....) gør det jo svært. men forhåbentligvis lykkes det til sidst. Vil jo frygtelig gerne i gang med at køre med min pony :O/

  • #4   7. jan 2009 Når folk køber brugt, så skal det kunne betale sig at købe den brugt. Så hvis ikke man sætter prisen derefter, så er det svært at få solgt.

Kommentér på:
Salg af udstyr.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce