{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god bog
  • #1   5. jan 2009 jeg læser en skønlitteraer bog der hedder : Gi` Robot en chance.
    jeg har læst 30 sidder og den er skide god, kan kun anbefale den !! smiley : D


  • #2   5. jan 2009 dejligt..
    hvad handler den om ?


  • #4   5. jan 2009 om en pige der ikke kender meget til heste og hun bliver så stald pige på et stutteri og ham der ejer stuttteriet købte en pony og den tager han sig OVERHOVEDT ikke af, fordi han syntes han blev snydt ved købet.
    Og hende pigen hun opdager den så, og efter lidt tid kan hun snakke med den.
    Hun vil gerne hjælpe den fordi den har orm og ser fandens ud, men ham ejeren sige hun bare skal holde sigg helt helt væk fra den hest !, men hun bliver ked af det fordi han siger det er bedst for den og dø.
    ´+ den ikke får foder og vand, den står bare alene nede på en fold nede bag ved smiley , god bog ! og det er fra de første 30 sider xD


  • #5   5. jan 2009 elsker min nye part han er så sød at ride love you < :
    jeg kan bare se at der ikke er nok emner i denne gruppe..
    hvilke emner har jeg sagt ikke høre inde her?

    Mia:
    wow, den lyder spændene..!


  • #8   6. jan 2009 elsker min nye part han er så sød at ride love you <
    det har jo overhovedet intet med heste at gøre. det har noget med computer at gøre.

    **Helle & Bakkestjerne & Frænja & Lykke** J
    sejt (: . jeg har 2 af pony & co. og jeg kan bare læse dem igen&igen&igen.. det fedt .

    Michala
    den sort hingst serien har jeg godt hørt om, og så gik jeg på biblo og fandt en men jeg ror nogen at siderne var faldet ud, så den gad jeg ikke læse. haha.

    Benedikte B
    jaaa,' - jeg køre lidt træt i den.<3
    men såén er det q;

    TAK ALLE, FOR SVAR!


Kommentér på:
god bog

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce