{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

føler alle er imod {{forumTopicSubject}}

Vi er flyttet ud på rideskolen (HORC) og der rider alle jo bare med bid og pisk og det hele, hvad jeg har set er der kun mig og en mere der træner fra jorden, i går red jeg en tur i skoven jeg satte bare et tov i grimen også afsted stadig med dækken på, også da vi var på vej ud til skoven mødte jeg så en som lige havde været inde i hallen, hun sagde så på en lidt ned landene måde, ' ja du stoler vist på din hest, den er nok ikk bange for noget' jeg føler bare alle glor mega meget når jeg træner med rebgrime eller kommer ind i hallen ved alle de andre der bare rider seriøst hele tiden, også kommer jeg for det meste uden bid..
Eller er det kun mig der har det på den måde? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føler alle er imod
  • #1   21. mar 2009 enig, det har jeg også oplevet /; men nu har jeg fået afvide at jeg ikke må ride bidløst derude mere s:

  • #2   21. mar 2009 Godt råd: Vær ligeglad. Der skal nok komme en dag hvor de opgiver at kigge dumt på dig.

  • #3   21. mar 2009 det er bare lidt svært..

  • #4   21. mar 2009 Jeg forstår dig godt. Jeg kan selv oplevet det samme.

    Det handler bare om at kunne være ligeglad. Lad dem da glo hvis det er det de vil og vær glad for at du har det godt med din hest og den måde du træner på..


  • #5   21. mar 2009 Jeg er enig med Zandra.
    I bund og grund er det eneste vigtige jo hvordan DU har det med det du gør.
    At vide man kan stå inde for det og føler det er det rigtige.
    Selvfølgelig glor de... du skiller dig jo ud.
    Og som antihero siger er det da great at skille sig ud på den måde.
    Du har jo bare valgt andre prioriteringer end de har.
    Forstår godt det kan være svært at være alene om det men fokuser på dig selv istedet for dem. Det er da fuldstændig ligemeget hvad de synes - det eneste vigtige er hvordan du selv har det med det du gør!


  • #6   21. mar 2009 Jeg står også et sted, hvor jeg er den eneste der træner bidløst. I starten var folk vildt skeptiske og kom med ligende kommentarer. Det syntes det var useriøst - gør de sikkert stadigvæk, men nu er de ligesom holdt med at kommentere på hvad jeg gør. Mange har faktisk sagt til mig, at det er utroligt hvor langt jeg er kommet med Cassie og de spørger da også af og til om hjælp til deres egne heste, hvis de har nogle problemer.

    Jeg kan kun sige - keep on working! smiley


  • #7   21. mar 2009 mange tak for hjælpen

  • #8   21. mar 2009 jep det har jeg også prøvet mange gange - heldigvis ikke på det sted jeg står nu, der er de fuldstændig ligeglad med hvordan man rider smiley
    desværre så er MANGE imod bidløs ridning - enten fordi de mener det er farlig eller også fordi de mener man så er useriøs

    ignorer det og tænk på at din hest elsker dig for det smiley


  • #9   21. mar 2009 Jeg kendte det godt lidt, fra mit gamle opstaldningsted. Men det nye hvor jeg står, syntes alle at det er fedt det jeg kan med Chico smiley .
    Men prøv at være ligeglad med hvad de tænker, for det er fedt at kunne skille sig ud smiley


  • #10   21. mar 2009 jeg ved da også at alle ser ned på min ridning som tricksridning og hyggeridning, men bare opgiv det ! HVER gang at der er en hest der gør oprør mod rytteren og jeg ser hesten bliver slået og sparket frem mod en stram tøjle og skældt ud fordi den har en anden mening end rytteren, ved jeg med mig selv at det er mig det har ret. fordi min hest ALDRIG har gjordt oprør mod mig.

    hvis i ser dette, piskeslag, sparken, hiven i tøjlen, så plejer jeg bare at glo på dem så kan man bare se hvor små de bliver i sadlen og nervøse og hvor falsk den "kontrol", det ser ud som om de har, er.

    man kan ikke gøre noget mod det, kun vise sig frem som et eksempel.


  • #11   21. mar 2009 jeg føler det heldigvis ikke sådan:D
    da vi alle på gården træner fra jorden og ingen rider med bid så det er dejligt:D
    men kan sagtens forstå dig


  • #12   21. mar 2009 jeg var lidt flov over det i starten. da jeg på det tidspunkt var den eneste der red på den måde.
    Og fik da også en del kommentare, om at jeg var blevet useriøs osv. men jeg fortsatte så, og det er nu også fedt at se de folk der sagde at jeg var useriøs, stå og måbe, når mig og Silver rider dressur m. holdning og sådan i bidløst (:

    hvis folk giver dig dumme kommentare, eller kigger mærkeligt på dig, er det bare fordi de er pisse jaloux over at de selv bliver nødt til at komme et hårdt bid i munden på deres hest for at kunne styre den!


  • #13   22. mar 2009 sådan havde jeg det heldigvis kun med en person. men det var så også halvt hendes skyld at jeg ikke længere måtte ride bidløs
    men ellers synes jeg at nogle af de andre har været ret åben over for det smiley (det var godt nok en ret lille gård)


  • #14   22. mar 2009 hmmm.. se det på den måde : i det mindste taler de om jer smiley

Kommentér på:
føler alle er imod

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce