{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye ting ?
  • #1   31. mar 2009 Sidebevægelser, for og bagpartsvendinger,

  • #2   31. mar 2009 camilla; hahahahah xD

    alle de ting kan han . undtagn at stejle, men det har han ikke muskler til endnu (; han er en hest der kan alle grund øvelser, plus alle andre tænkelige øvelser, så det var bare om i havde nogle sjove anderledes ting i lavet, fx agillity baner (;


  • #3   31. mar 2009 Hehe.. Min agillity bane består bare af en pressending der ligger på jorden, slalom med plastic strimler, et par paller, en skammel (til at stå på) En "trailer", bomme på jorden og så er der hængt raslende, larmende og farvestrålende ting over det hele.. Mine skal bare vænne sig til ikke at være nervøse, så kommer det andet bagefter..

  • #4   31. mar 2009 cawani; vito er den dovneste og roligste hest i verdenen xD idag kom der en kæmpe lastbil (dem der kan kører med 8 biler ) så den var giga enorm, og den kørte fordi os ½m - 1m fra vito, og han sov bare xD

    camilla; puha xD .. hmm..

    tricks;
    spanske skridt
    ligge
    sidde
    ligge på knæ (kan os neje, men gider jeg ikke bruge)
    smile
    ½ gabe xD
    ryste
    tage kastket af
    hente bold
    tage vanter af mig
    gå op på palle uden jeg rører ham, og vinke der
    og gå bakker ned og blive ved med at bakke til jeg siger stop

    orh kan ikke huske mere xD

    jordtræningsting;
    gå rundt om mig på komando
    bakke foran
    bakke bagved
    gå til siden fra begge sider
    IGANG med at lærer at dreje rundt når jeg drejer
    have plastik på sig
    går over plastik

    kan ikke huske mere xD

    udover:
    longering xD (vi er lige begyndt men vi er nået til at have snor om halsen kun, og så går han når jeg "går" og lave volden større ved at jeg svinger torvet , altså det han har fat i snoren om halsen, og gør volden mindre ved at jeg går "bagom" , sæter i trav ved at jeg laver høje benløft, stopper når jeg stopper med at give signal, og hvis jeg krummer mig sammen drejer han, og går stadig, men går mod mig.)

    tror vidst det er det xD ? os så kan han gå tur uden snor xD


  • #5   31. mar 2009 og så er han ½ tilkørt i rebgrime, og tilredet i cordeo xD

  • #6   31. mar 2009 syntes det er meget når jeg kun har haft ham i 6 måner d. 10 april (;

  • #7   31. mar 2009 Ja, jeg regnede ikke med at i kunne nå så langt.. Hehe.. Jeg har det også med at købe "rå" og nervøse eller "knap så godt behandlede" heste, så jeg er endnu ikke nået videre end ovenstående med mine.. Bortset fra Daisi som jeg rider, men hun kan næsten intet fra jorden og Sofie som kan det samme som Vito bortset fra at sidde og tage vanter/kasket af og hente bold.. Tilgængæld kan hun samle pisk op til mig og lyne min jakke op og tage den af og hænge den på plads.. Hun kan også samle strigler op og lægge i en kasse..

  • #8   31. mar 2009 Og vælte kassen igen efter at have samlet striglerne op og så tager hun sit trækketov i munden og løber med det, men dog ikke på kommando..

  • #9   31. mar 2009 haha xD ..
    vito var os "rå" da jeg fik ham (; han bed og sparkede, og kunne ikke stå stille, og gik væk fra dig straks han var løs, og alt muligt, og ville ikke fanges på folden, kunne IKKE strigles, kunne IKKE stå alene, og var slet ikke blevet passet i 2 år . så det har været en kæmpe kamp !


  • #10   31. mar 2009 men kan se du træner med godbidder os (;
    det gør jeg jo ikke , hvilket gør at tingene tager meget mere tålmodighed, da hesten virkelig skal ville og kunne dem for at ville udføre tingene


  • #11   31. mar 2009 børste tænder xD

    ej ved ikke om man kan lære hesten det, men det er et trick jeg tit har tænkt på, om det kunne lade sig gøre x)

    Altså hvis man lærte hesten at løfte overmulen, så man kunne komme til med en tandbørste - det ville da være fedt smiley


  • #12   31. mar 2009 haha , d;

  • #13   31. mar 2009 NHG: Det er meget forskelligt om jeg træner med godbidder.. Jeg gør til min unge fjordhoppe, men ikke til hingsten (det sker han får en, men ikke fast) og vallaken heller ikke og Daisi får når vi er færdige med træningen, men ikke i selve træningen..

  • #14   31. mar 2009 så er det jo os med (:

Kommentér på:
nye ting ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce