{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

Hjemmelavede skønhedstip :D {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, fik jeg den idé at oprette et indlæg hvor vi alle sammen kunne poste nogle tips til hjemmelavede tips, eller hvad man skal kalde det ;D
det ville være rarest hvis vi kun skrev hvad vi selv, eller bekendte har erfaringer med, da det er lidt rarere at kende til andres erfaringer, end bare "jeg har hørt det er godt for... at..." -for den kender vi alle sammen, og hvor nemt det kan gå galt ;D

jeg kan da passende selv lægge ud:

Når jeg skal rense min hud, grundigt med en "skrubbecreme", så laver jeg da min egen ;D
Du skal bruge:
Havregryn
Kaffegrums
Salt
alm. Madolie.
det er svært at sige hvor meget der skal i af hvert, men det skal blive en grumset blanding, som rigtig kan rense huden.
ja, når man så har blandet alt det sammen, skrubbes ansigtet godt igennem, men med måde, da man ikke skal skrubbe hele huden af ;D men føl dig frem.
Bagefter skulles det væk med almindelig vand. jeg selv bruger varmt vand, men koldt vand er nok ligeså godt ;p
Når jeg så er færdig putter jeg nogengange en almindelig youghut naturel rundt i fjæset, da det hjælper mod rød hud (hvilket jeg nemt får efter "rensecremen"), plus det gør huden meget lækker og blød.

jeg selv kunne godt bruge hårkurstip,nogen der ligger inde med sådan nogle? har hørt at æg er godt for håret, men også at det er dårligt for håret. så derfor ville det jo som sagt være rart med andre der har personlige erfaringer xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavede skønhedstip :D
Kommentér på:
Hjemmelavede skønhedstip :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce