{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

svigerforældre og heste {{forumTopicSubject}}

hey nu står mine dejlige heste jo ved mine svigerforældre, og det ikk altid det fedeste (skal jeg hilse at sige) jeg havde jo en forsikrings mand ude og se på isabell så jeg ku´nne få hende forsikret, men så kom vi til bøje prøven, og det var isabell ikk så glad for at ha sine ben løftet så højt op, men hun kom igennem uden problemmer og blev jeg da glad for.
men så gik vi ind da det var overstået og hva siger min svigermor så, hva er det for en mishandling han lavede ved din hest? så tænker jeg bar mishandling, øh jo det i mine øjne ikk en mishandling når dyrelæger osv. gør det når mand skal ha hesten salgs tjekket?
og de tror ligepludselig, at de ved meget mere om heste bar fordi de har stået hos dem i lidt over et halvt år og kun passet dem 4 week ca. når jeg lige er hjemme ved mine forældre sammen med kæresten. og jeg har haft med heste at gøre i 18 år og spøærger stadig nogen gange om hjælp hvis jeg er i tvivl.

kan nogen gange bar tænke at jeg ikk gider at ha mine heste stående hos dem, selv når lady er løbet ud/gennem tråden, og jeg har sagt at hun er svær at fange igen og så skal de bar tage isabell ind for så kommer hun. men næ nej svigerfar tror han kan jagte hunde rundt med en gulerod. så dum er lady ikk. og er ved at træne med hende til at komme han til mig ude på folden, og kan nu røre hendes mule, og det er et godt fremskridt sys jeg selv da man ikk kunne komme til hende for 1 mdr siden ca.
og så bliver jeg bar så sur over at han jagter hende rundt over det hele med en gulerod, når jeg har sagt at hun ikk vil og at jeg er ved at træne hende i det.

det her er kun lidt af det, som jeg sys er træls der er meget meget mere.

sorry men skulle lige afregere. for vil heller ikk såre kæresten med at brokke mig til ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svigerforældre og heste
Kommentér på:
svigerforældre og heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce