{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Konkurence ''Månedens hest'' {{forumTopicSubject}}

Hej alle
jeg håber at der er en masse der melder sig til i denne måned når der kan være 25 heste med!

det du skal gøre for at tilmelde din hest er at udfylde dette skema
hestens navn:
direkte link til billede:
ejers navn (herinde):

<b>overskriften til billedet er ''Bedste billede med hest og kat'' så du kan kun melde dig til hvis du har et billede hvor din hest er sammen med en kat på et billedet...
</b>
maks 25 personer/heste kan tilmelde sig! min. 7. før konkurencen bliver til noget
man kan tilmelde sig indtil d. 7/5-09 og man kan stemme d. 7/5-09 til d. 9/5-09 vinderen bliver valgt d. 9 el 10/5-09....

<b>p.s. i tilfælde af at der er 25 der tilmelder sig før tid så vil man bare kunne stemme lidt før tid...
</b>
Præmier:

1. alle ens heste for en høj og vinder billedet kommer på gruppens forside i en måned + jeg stemmer i dine udfordringer....
2. pladsen en høj til alle sine heste og jeg stemmer i dine udfordringer
3. pladsen en høj til alle dine heste.

<i>
for at lave et direkte link til et billede skal du:
tag' musen hen på billedet
så skal du højre klikke på musen
så går du der ned hvor der står ''egenskaber''
så kopirer du det tekst ud fra ''adresse:'' og ''URL''

for at kopirer en tekst skal du:
markere teksten
højreklikke på musen
og så gå ned og trykke på kopir

for at sætte den tekst ind som du lige har kopiret skal du bare højre klikke med din mus og trykke ''sæt ind'' husk at pilen skal på det felt hvor du skriver før at du kan sætte ind...
</i>

konkurence reglement:

1. det er for alle tykke og smalde XD
2. den første uge i hver måned kommer der et nyhedsbrev og en tilmelding til en konkurence. et par dage efter vil der være oprettet et emne hvor man kan stemme på den man syntes har fortjent at være månedens hest!
3. man kan kun give 1 stemme med mindre der står noget andet i det emne der kommer!
4. én hest pr. person
5. når der bliver oprettet et emne hvor man kan stemme så SKAL man stemme i FOTOALBUMMET!


<b>så skynd dig at tilmelde dig M.V.H Cille (Team horsemanship)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurence ''Månedens hest''
Kommentér på:
Konkurence ''Månedens hest''

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce