{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kan det være en sport ???!!!
  • #1   4. maj 2009 Fatter det heller ikke`?

    HVad fanden tænker folk på nå de går ud og ser på sådan noget pis ,.


  • #2   4. maj 2009 Jammen jeg kan kun give dig ret.
    Men igen, er det fordi der er heste på billederne at du tager afstand?

    Jeg syntes hunde og hanekampe er lige så slemme. Tyrefægtning er lige så grumt samt det at vi inden for egen art har godkendt boksning.
    Ja, hvorfor skal det være med smerte og skader før vi rigtig kan nyde det.


  • #3   4. maj 2009 ja er fuldstændig enig, det bar fordi det er en hesteside at jeg lige kom med det her, men det er så meget svinerri at folk virkelig ka nyde kampe mellem dyr generelt smiley

  • #4   4. maj 2009 Lone S:

    jeg er helt enig med dig, alt hvad der hedder kampe mellem dyr er skrækeligt!


  • #5   4. maj 2009 Aner det ikk ! Fatter ikk der er nogen der sys det er fedt at se på ??!! Hva får de ud af det, andet at se to heste skade hinanden volsomt. Og blive pint ! Det er SYGT!!!

  • #6   4. maj 2009 FØJ FOR SAT*N!!!! undskyld sproget men fatter det virkelig ikke smiley

  • #7   4. maj 2009 Du har ret Lone, Alle dyrekampe er forfærdelige, jeg vil nærmest gå så vidt, at alle konkurrencer, hvor man tager dyrenes medvirken for givet. Dyr er ikke genstande skabt til menneskets brug, det er levende væsner med følelser og smertetærskelser ligesom os!!

  • #8   4. maj 2009 en lille kommentar Bering
    Syntes nu det fedt tv.2 rent faktisk bruger tid på ting vi alle i verdagen kan gøre noget ved.
    Alle disse ting ved vi finder sted, vi ved folk tørster sulter og gør folk det, ja så har dyrene det endnu værre.
    Vi kunne også være sociale og nedbringe vores levestandart, forhøje deres, så vi kom mere på linie. Tror desværre bare vi så ville overbefolke kloden på meget kort tid. (lidt koldt set måske)

    Men ja utroligt folk ikke bare kan se noget boksning.
    Der må være meget had tilstede, og ingen medfølelse sørgeligt og trist.


  • #9   4. maj 2009 Nu ser man jo ikke på billederne hestene kommer til skade, nogle af disse billeder kunne jo ligne alm. dominans adfærd.
    Hvilket jo er en naturlig ting for hesten at udtrykke!
    Ny hest ind i flokken, og er man klar med kameraret, ja så det gode billeder man kan få.
    Men naturligvis ikke acceptabelt at sætte to hingste sammen for underholdningensskyld vil jeg da lige pointere.


  • #10   4. maj 2009 Jeg er enig med lone! Det er virkelig lamt. Og ja hvad tænker folk på? Det er jo det værste man kaan side og se på og have det godt med! Jeg vil hellere se på en fodbold kamp selv om jeg hader fodbold og er hved at falde i søvn over der!

  • #11   4. maj 2009 Jeg er 100% enig med Lone S. smiley Dyrekampe, der er iscenesat for menneskenes fornøjelse - uanset hvilke dyr, der er tale om - er en frygtelig "sport", som burde være forbudt over hele verden efter min mening. smiley

  • #12   4. maj 2009 Jeg må også ty til det spørgsmål Lone stiller.
    Er det netop fordi der er heste på billederne at du bliver vred?

    Hunde- og hanekamp må anses som værende en del mere brutalt end det med heste
    <b>MEN GENERELT BØR ALT HVAD DER INDEBÆRER DYR I KAMPSITUATIONER FOR MENNESKERS SKYLD, FORBYDES OG STRAFFES MED FÆNGSEL</b>

    Det er da forfærdeligt, at vi bringer hjælpeløse dyr i fare ved at opdrage dem som kampdyr. et øjebliks svaghed vil jo medføre døden for de stakkels dyr


  • #13   4. maj 2009 fuck hvor er det bare synd for hestene at de blir' behandlet sådan.
    dem der gør det, skulle selv mishandles sådan .


  • #14   4. maj 2009 Folk der kan nyde at se dyr slås på den måde, er kort sagt syge i deres hoveder !

    Jeg giver lone ret, alle dyrekampe er forfærdelige, det er jo ikk' kun hestekampe !


  • #16   4. maj 2009 Lone S : Jeg vil nu sige at boksning er OK. Mennesker kan sige "det her vil jeg bare ikke være en del af" - det kan dyr ikke gøre.

    Ellers er jeg enig. Det er respektløst og grufuldt at lade sig "underholde" på denne måde.


  • #17   4. maj 2009 det siger jeg også!!!
    de stakkels heste!!!!!!!!!!!


  • #18   4. maj 2009 Gir © • C S F 8D ™ (18) TILBYDER GRATIS FOTOGRAFERING helt ret.

    Men tror desværre ikk emnet høre under denne gruppe.


  • #19   4. maj 2009 folk er sindssyge!

  • #20   4. maj 2009 Folk gør alt for at tjene penge, længere er den ikke...

  • #21   5. maj 2009 K. Rose Nej til mundkurv. Ja til ansvar *:
    ja til dels kan de sige nej men..
    Vi har stadigvæk det som en legal sport og det er der filmen knækker for mit vedkommende.
    Jeg vil sige at det er op til hvert enkelt individ at sige egen mening ud men heller ikke det kan man praktisere.
    Menneskets natur er at følge flokken og til tider være pasificeret i flokken selv om der sker en handling der normalt byder trods og man ville reagere på hvis man stod alene.

    Sikke meget...puha smiley


  • #22   5. aug 2009 De mennesker der har hestekamp, har ingen følser, måske lidt, men så er det meget lidt følser de har!
    Synes det er forfærdeligt som verdens er i dag, der er mishandling overalt og der er kamp steder, til heste, hund og mange andre dyr!
    Der burde være hårde love har i Danmark, imod mishandling, synes vi er meget milde her!
    Alle dyr burde ha' et godt liv, de burde ikke bruges til kamp og underholdling!!

    Det er forfærdeligt!


Kommentér på:
hvordan kan det være en sport ???!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce