{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Klar til ny sæson? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Nu har jeg redet i 18 år, og haft hest i 15 - men jeg har aldrig deltaget i ringridning! I år skal det være. Flyttede til Sønderborg sidste år i maj, og Sønderborg ringridning var det første jeg har været tilskuer til!

Så nu er der investeret i lanse og ringe - mangler lige en hue eller 2 (en hvid og en hvid/blå - det er man vel nødt til?) Har også købt ringriderhæftet smiley

Men der er noget der siger mig, at der er mange små ringridninger hernede på Als, som ikke er med i hæftet - eller er jeg helt galt på den? Hvor finder man info om disse henne, kommer det i ugeaviserne?

Overvejer nemlig også at skulle ud at starte hyppen til nogle dressurstævner, så det hele skal jo lige planlægges godt og grundigt smiley

Hvor har I forskellige planer om at starte henne i år? Er der nogle steder, der er godt for "nybegyndere"? Har pt. trænet 2 gange, og sidste gang fik jeg da 5 ringe ud af 15-18 forsøg smiley Så det er jeg da lidt stolt af, eftersom hesten kun er 5 år og heller aldrig har prøvet det før. Men hun opfører sig bare så eksemplarisk.

Hilsen
Tina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klar til ny sæson?
Kommentér på:
Klar til ny sæson?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce