{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

allergisk over for hvidløg??? {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har tænkt på noget.. ka nheste blvie overfølsomme / allergiske overfor hvidløgs pulver ???

kan dette resultere i ondt i maven for hesten ??

jeg stod med min hest igår som havde utrolig ondt i maven og måtte have dyrlæge ud.. undrer mig bare da dyrlægen ikke kunne mærke nogen forstoppelse, maven var utrolig lydløs, temperaturen blev målt til 36,69, pulsen var lidt høj..
det eneste anderledes hun have fået inden dette var en teske hvidløgs pulver i aften foderet tirsdag aften.. det er stadig samme wrap balle de er igang med som de har været det sidste stykke tid, hun er ikk ændret i foder, hun får mash 3 gange om ugen...

nogle der kan svare mig på om hvidløgen lkan have noget at gøre med det?? hun er godt nok ikk så vild med hvidløgen men om det kan have direkte indvirning på hendes fysiske tilstand. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allergisk over for hvidløg???
  • #1   14. maj 2009 min hest fik blød mave første gang, han fik hvidløg... Eller jeg kan ikke være 100% sikker på, det var hvidløgets skyld, men det var det eneste, som jeg havde ændret i maden.
    Min spiser det dog fint nu...


  • #2   14. maj 2009 Det kan det jo på mennesker, så mon ikke, der også er heste, der ikke kan tåle det?...
    Det skal startes langsomt op.

    Det kan være ret hårdt for menneskemaver.


  • #3   14. maj 2009 hun har før fået sådan nogle små hvidløgs flager... hun var ikk altid lige vild med det men hun blev ikk syg af det.. da vi skiftede stald og foder droppede vi hvidløget et stykke tid.. efter hun så blev lidt forkølet ville jeg starte igen for hun havde lidt til imun forsvaret smiley nu er det så bare noget pulver jeg har købt hvor hun kun skal have en teske en gang om dagen...

  • #5   14. maj 2009 oka... ved ikk om jeg tør give hende det... men synes det virkjer underligt da hun som sagt fik det i den gamle stald også... godt nok i nogle flager men det var også en større mængde end nu..

Kommentér på:
allergisk over for hvidløg???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce