{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

Allergisk over for hø {{forumTopicSubject}}

Jeg har i min lejlighed en kanin på 12 år som jeg har haft hele livet da jeg selv havde moren og faren. Ligeldes har jeg 2 marsvin på 2 år. Og så min hund. Problemet er at jeg kan mærke at de sidste par måneder får jeg gener når jeg har givet noget hø til mine marsvin og kanin. Høet er fra dyrehandleren og nok ikke det bedste da det altid er lidt støvet men det er jo ikke nemt at have høballer opbevaret i lejligheden. Men når jeg har givet dem hø eller taget hul på en pose så svier mine øjne og løber i vand og klør. Mine hænder begynder at klø og min næse løber. Jeg har aldrig haft problmer med det før men de har også altid stået udenfor. Har avlet kaniner i mange år og jeg havde en overgang 15 kaniner og jeg har aldrig haft problemer med hø. Men nu må mit vindue stå åbnet flere timer efter for at det ikke skal blive helt skidt og mine øjne svier frygtelig.

Hvad skal jeg gøre. De kan jo ikke stå ude og de sakl hvert fald ikke sælges. Findes der alternativ til hø ? Ikke så vidt jeg selv ved. Halm er jo ikke nok for dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergisk over for hø
Kommentér på:
Allergisk over for hø

Annonce