{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Jeg vil også {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja som overskriften siger. Så vil jeg også...
Kunne ride min hest bidløst og være i balance med ham.

Hvordan starter i? helt fra bunden.
Min hest er en bølle.
Når man går med ham og han ser noget han gerne vil hen til, så vender han hovedet og går, han har en mega stærk hals så det ender altid med at han går med/fra os.
Når jeg longere gør han det samme, på venstre volte. Lige pludselig løber dyret bare væk.
Når jeg rider på venstre volte, tja sørme om han ikke gør det samme igen. Jeg kan nemt dreje ham til højre når han løber, men ikke venstre.

Derudover er han en tøsedreng. Han bliver forskrækket over alt og ingenting.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil også
  • #1   26. maj 2009 BM

  • #2   26. maj 2009 Hvordan starter i?:start med at jordtræne den....

    Min hest er en bølle:det vil måske ændre det hvis du laver horsemanship, det gjore det ved min...

    Når man går med ham og han ser noget han gerne vil hen til, så vender han hovedet og går, han har en mega stærk hals så det ender altid med at han går med/fra os.: put rebgrime på ham, og tag et horsemanshiptov, så lære du den at bakke ved at ryste med rebet, det er vigtigt at den ikke går foran dig, eller ved siden af dig, den skal hele tiden have opmærksomheden på dig, og det kræver også at du har opmærksom heden på ham, og ikke laver alt mugligt andet....(jeg har selv prøvet det med lukas)så snart at den sætter farten op, eller vil dreje væk, så ryster du med rebet...*håber du forstår*

    Når jeg longere gør han det samme, på venstre volte. Lige pludselig løber dyret bare væk.:longer den i reb grime og horsemanship tov, og brug ikke pisk...

    Når jeg rider på venstre volte, tja sørme om han ikke gør det samme igen. Jeg kan nemt dreje ham til højre når han løber, men ikke venstre. :måske er han skæv, så træn løsgøring fra jorden, og sørg for at bruge schencklerne (uden at sparke, men tryk) når den vil en anden vej end dig..

    Derudover er han en tøsedreng. Han bliver forskrækket over alt og ingenting. t´træn presening træning med ham i ca. 3 uger...
    (det var der nogle forskere der har testet, at nogle nervøse heste, trænede de præsenings træning i ca. 3 uger, også var de ikke nervøse mere)


  • #3   26. maj 2009 jeg har inviteret dig til min gruppe da emnet ikke høre til her smiley

Kommentér på:
Jeg vil også

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce