{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Jeg vil også være syg :( ! {{forumTopicSubject}}


Ih altså, min kæreste er syg og har kastet op hele natten og er nu med feber og dybt ynkelig og hører på.

Der blev klynket om coca cola og isterninger også måtte det jo skaffes...

Jeg er aldrig syg, det syg jeg bliver er hæs eller forkølet.. Bliver kun alvorlig syg hver 2-3-4år også er det i 3 dage..

Vil også have lovligt fri og ynkes om .. Bare 1 gang om året..
Kan kysse, nusse og pusse om syge folk og drikke af deres glas - bliver bare ikke syg.

Buh... Andre med et stærkt imunforsvar?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil også være syg :( !
  • #1   6. dec 2011 Jeg er mega svag.. Hader virkelig at være syg, for jeg fejler altid noget hvor det går ud over min hals så jeg ikke kan spise. Og så er det slet ikke sjovt smiley

  • #2   6. dec 2011 haha kender det alt for godt smiley

  • #3   6. dec 2011 jeg kan ride rundt i T-shirt i 5 graders frost uden at blive syg smiley

  • #4   6. dec 2011 Jeg har det modsatte problem og det skal du virkelig ikke ønske dig! Har kun haft ca 14 dage samlet hvor jeg har været RIGTIG rask siden SOMMERFERIEN! smiley Er hele tiden småsyg og indimellem bliver jeg RIGTIG alvorlig syg. Puha det er ikke sjov smiley Særligt fordi jeg går på gymnasiet og derfor ikke kan tillade mig at blive hjemme med mindre den er helt gal. Og selvom jeg har slæbt migselv i skole med feber og hoste og jeg ved ikke hvad, er mit fraværd alligevel kommet op over 30 procent, så nu går jeg under det der hedder "særlige forhold" hvilket betyder at jeg skal op til eksamen i alle de fag vi afslutter iår!
    Så du kan godt lige være ludt taknemmelig for dit imunforsvar!


  • #5   6. dec 2011 Jeg vil gerne bytte imunforsvar med dig kan jeg høre smiley

    Jeg æder vitaminpiller, d-vitamin, hybenpulver mm.
    og jeg bliver stadigvæk syg.
    Jeg behøver bare at glemme mit halsterklæde, og så er jeg syg.


  • #6   6. dec 2011
    Ønsker heller ikke at være syg konstant - bare en gang om året smiley


  • #7   6. dec 2011 Er tit syg, så min kæreste gider slet ikke at forkæle mig mere.. hehe

  • #8   6. dec 2011 Er heller ikke så tit syg, men har lige haft kyssesyge. Det er godt nok forfærdeligt. Mine mandler var så hævede at jeg ikke engang kunne sykke mit eget spyt. Jeg spiste ikke i 3 dage og tabte mig 2 kilo. + influenza og feber. Men bagefter måtte jeg ikke komme i skole så jeg havde næsten en hel uge hvor jeg bare var der hjemme også slap jeg får nogle afleveringer. Det var lidt dejligt. Men må så først ride om et stykke tid. Det er så ret nederen smiley

  • #9   6. dec 2011 Jeg elsker mit immunforsvar - jeg er syg i en uge 1 eller 2 gange om året, hvor man lige får lov til at stresse af smiley

    Tilgengæl hader jeg, at mine knæ altid fucker og jeg derfor er på krykker 1-2 gange om året - den kunne jeg godt undvære smiley Og så har jeg også en kronisk sygdom eller to jeg gerne ville dele ud af smiley


  • #10   6. dec 2011 Du skal ikke ønske dig at være syg !! nogengange vil man sku hellere dø end at have det så dårligt som man kan få det smiley

  • #11   6. dec 2011 Hader at være syg. Heldigvis sker det ikke ofte, og mest kun for 1-2 dage.
    Hader mest at være syg pga. medicinen. Jeg har taget et kæmpe skridt de sidste 3 år hvad angår piller. Jeg har ikke engang kunne sluge en søsygepille (Ved de slemme køreture i Norge på en dårlig dag, bliver aldrig søsyg), men er nu gået til det helt ekstreme at have slugt i alt 2 hovedpinepiller inden for det sidste år(!). Jeg har så prøvet en del teknikker til at få den ned, og der går ofte maaaaange minutter før jeg får taget mig sammen, og der går flere måneder i mellem jeg kan klare det.

    Så ingen sygdomme til mig. Kan desværre mærke en lille bakterie i huset. Min far og mig er blevet angrebet af træthed, snot, tung i hovedet og krads i halsen i dag -.-
    Lad det endelig ikke blive værre end det.


  • #13   6. dec 2011 Så er der os der nærmest er kronisk syge smiley Jeg er ALTID småsyg. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været HELT rask. jeg har altid ondt i halsen og er snottet. Desværre er jeg aldrig alvorligt syg, så selvom jeg er syg kan jeg ikke bare blive i sengen og blive nusset om smiley

  • #14   6. dec 2011 Jeg er ogs meget själent virkelig syg (er kun småsyg, forkölelese osv) når jeg så er syg så er jeg det höjst en dag også er jeg frisk igen. Riimelig rart når der er en masse at nå xD rimelig träls når man gerne vil have en fridag

  • #15   23. feb 2012 Ved mig er det præcis omvendt.
    Jeg bliver så let syg... det skal du virkelig ikke ønske dig!


Kommentér på:
Jeg vil også være syg :( !

Annonce