{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Bitless eller sidepull? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil anskaffe mig en bidløs trense, men jeg er lidt i tvivl om det skal være en bitless eller en sidepull.. smiley
Fortæl ALT hvad i ved, personlige holdninger og fakts.. ALT ;D gerne med gode begrundelser (:
- jeg rider nu i rebgrime og det er jeg glad for, men nu vil vi altså prøve noget nyt, og det skal jo helst være godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bitless eller sidepull?
  • #1   2. jun 2009 kiger med smiley


  • #2   2. jun 2009 Jeg fortrækker sidepulle da den ikke hiver hesten oppe i ''tinningen'' (staves?)

  • #3   3. jun 2009 det kommer an på hvad du træner (dressur, springning o.s.v.)?
    Bitless sidder ned under hestens hoved, hvor sidepull derimoed sidder foran og er lidt ligsom en hackamore.
    Jeg har haft gode erfaringer med bitless, men jeg har så mest reddet skovtur. Jeg har også brugt den til dressur og spring, men der vil jeg mene at sidepull er bedre.
    jeg kan bedst lige bitless fordi du er sikker på at den ikke trykker for hårdt på næseryggen. men den er self blidere end en hackamore!!

    håber det er en hjælp, ellers så må du spørge nærmere smiley

    Kh olivia


  • #4   3. jun 2009 jeg har en sidepull fra usa der aldrig er redet med til salg den sidder rigtig fint på hesten syndes jeg;)

  • #5   4. jun 2009 Christina N .. ellers tak, da jeg lige er i tænke boks, og venter på "fødselsdags pengene" Men tak for tilbudet smiley
    dream team .. altså jeg er mest til en "løs" skovtur smiley jeg rider islænder, så jeg er også bare nervøs for at en sidepull vil lægge for meget pres på næseryggen når jeg skal have hende i tölt /;


Kommentér på:
Bitless eller sidepull?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce