{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Syg - ved ikke hvad {{forumTopicSubject}}

Ja, min islænder er syg, og dyrlægerne ved ikke, hvad hun fejler s:
Jeg oprettede et indlæg for ca 2 uger siden med, at hun tissede meget, og om det var normalt.
Hun fik så taget blodprøver, de viste, at der var tegn på infektion i nyrene.
Min dyrlæge kom så og scannede. Nyrerne ser helt normale ud, men hun har en stor hævet lymfeknude ved den venstre nyre.
De ved ikke, hvad det er s:
Nu får hun så antibiotika, og skal have det i 12 dage. Og der er blevet sendt urinprøver og blodprøver til landbohøjskolen.

Hun er så oven i det hele begyndt at tabe sig, selvom hun spiser præcis som hun plejer s;

Ville bare høre, om der er nogen, som har prøvet noget ligende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg - ved ikke hvad
  • #1   21. aug 2009 Ja det lyder "bare" somom der er noget med nyren. er marsvineopdrætter og her møder man ofte marsvin som har vrøvl med nyren, har bl.a. en mut med misdannelser på nyren, og hun er altså en meget lille pige som drikker utrolig meget vand.

    Så symptomerne stemmer da overens med hvad der burde være galt.

    Hvis der er en lymfeknude som er hævet så betyder det jo nemlig at der findes en infektion et sted i kroppen, og det lyder da umiddelbart ganske logisk at den infektion skulle være i nyren. Lymfeknudens funktion er nemlig at tage sig af infektioner mm. hvis jeg ikke husker forkert.


  • #2   21. aug 2009 Ja, men jeg forstår bare ikke, hvorfor de så ikke kan finde infektionen?
    Og hvis det passer med, at det hænger sammen med, at hun tisser meget, så har hun haft den infektion siden efteråret 08. Og hun har fået antibiotika her i foråret, men det har ikke taget det?


  • #3   21. aug 2009 Jamen jeg synes også at det lyder underligt :s kan der være noget "nyt" som er sket siden efteråret 08?

    Fandt lige link omkring nyrens funktion smiley
    http://www.nyreforeningen.dk/?Fakta_om_nyrerne

    http://da.wikipedia.org/wiki/Nyre


  • #4   22. aug 2009 maibritt U
    Min dyrlæge tjekkede nyrene for kræftsvulster og andre tegn på kræft. Der fandt hun i hvert fald intet.
    Men kan man ikke se på en blodprøve, om det er leukæmi?
    Jeg skal nok lige skrive, når jeg ved noget mere, jeg skull gerne få svar fra lanbohøjskolen i løbet af næste uge.


  • #5   22. aug 2009 hej, kan det desværre ikke hjælpe dig med det, men jeg ved hvordan det føles, da min hoppe er halt, og dyrlægerne ved ikke hvad der er galt, det går bedre med hende nu, men det er ikke helt godt, og dyrlægerne ved stadig ingenting.

Kommentér på:
Syg - ved ikke hvad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce