{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

jeg var ikke true love igår s; {{forumTopicSubject}}

igår var jeg syg og beauty var i brunst, men ville alligevel lave trailer træning. når hun er i brunst er hun meeeeget langsom i sine bevægelser ig doven, men alligevel har hun utrolig kraft så hun er svær at holde fordi hun er langsom-stærk hvis i forstår.

derfor blev jeg ret irriteret på et tidspunkt og hun fik nogle klap med pisken - IKKE i hovedet, men jeg blev sur og hun fik lidt for mange klap end jeg brude have givet hende.

hun tog ikke skade overhovedet! - men da jeg skulle til at stoppe kommer en af de andre som har heste der hvor jeg rider ud og begynder at råbe af mig, hva fanden jeg havde gang i osv. og jeg blev rigtig ked af det der, for udover hende var de en anden som begyndte at blande sig.

jeg smed pisken og et stykke tid efter fik jeg beauty op i traileren. fint nok, men jeg havde bare mega meget dårlig samvittighed over for beauty og den måde jeg havde opført mig på, for det var jo slet ikke min mening, for jeg elsker hende jo, og vil selvfølgelig ikke skade hende.

så jeg skrev hvordan jeg havde det til hende som havde råbt af mig i en besked igår, men hun var kold.
mens jeg lavede trailertræning havde næsten alle der udefra (den store voksengruppe) siddet i rytterstuen og nøje studeret hvordan jeg havde gjort og hun sagde at de alle ville have sagt det samme som hende.

Jeg blev bare så ked af det og skammede mig og det samme gør jeg nu. jeg tror ikke jeg nogensinde kommer til at ride der længere.

jeg har hestene hos mig selv og der hvor jeg red er en nabovej til mig. men selvom jeg ikke har nogen ridebane bliver jeg nødt til at ride ude på folden eller andet fra nu, ellers på den nærliggende rideklub, da jeg MÅSKE snart får en trailer.

undskyld det blev så langt, men måtte bare ud med mine følelser, jeg er SÅ utrolig ked af det jeg gjorde mod min hest igår, selvom hun allerede har glemt det.
i skal ikke, ligesom dem hvor jeg red begynde at beskylde mig eller noget, for som sagt er jeg meget ked af det /;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg var ikke true love igår s;
Kommentér på:
jeg var ikke true love igår s;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce