{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

ved ikke hvad jeg skal {{forumTopicSubject}}

hej jeg står og skal flytte min fjolle til et andet sted og har fundet et sted hvor der er plads i løsdriften det er sådan set fint nok det har han prøvet før men der hvor jeg kommer i tyvl er at der er fri adgang til wrap det er det eneste foder de får i løsdriften men man må godt bruge deres valset havre tik at foder ham med men han vil så kun få foder når jeg er ude ved ham det vil sige engang om dagen og der vil sefølgelig også være ddage hvor jeg ikke kan komme og der vil han så ikke få noget kan han godt leve sådan tror i wrapet er næsten hø siger de
hvad er jeres mening skal jeg lede vidre efter andre steder eller vil det være godt nok ved jo de kan leve på en sten men aflige vel er jeg meget i tyvl så håber i kan komme med nogle gode råd
hilsen maria
ups det blev vist lidt langt håber i bære over med mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved ikke hvad jeg skal
  • #1   13. sep 2009 jeg synes det er forkert de skal som mindst have vitaminer hver dag men er din hest en der tager nemt på kan den sagtens leve af wrap der er nemlig mange foder enheder i

  • #3   14. sep 2009 han er en hest som nem bliver for tyk men det er det med vitaminer som jeg jo ved de har brugfor hverdag men der bliver nok dage hvor jeg ikke kan komme ud til ham kan ikke helt forstå de ikke giver dem mad anden end wrap ved ikke om de har haft fjordheste i løsdriften før men på den anden side det skal andre heste jo også have deres vitaminer

  • #5   14. sep 2009 kommer somregl der ud hver dag men bliver nogle enkeldage jeg ikke kan pga arbejde har en passer som hjælper til med ham hun fodre ham også når hun er der eller det vil hun komme til men der kan jo komme nogle få dage hvor vi ikke har mulighed for det det sker ikke så tit vil jeg tro tror den på gården kikker efter ham men de fodre ikke de lægger wrap ud til dem hver dag så jeg for venter at de ser efter dem vil bestræbe mig på at komme hver dag da han får dækken på så det skal jeg jo se ligger rigitg

Kommentér på:
ved ikke hvad jeg skal

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce