{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Bedsteveninde - bare ikk mere..? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg håber i vil hjælpe mig..

Det handler om at min bedste veninde ikk var sød mod mig.. Hun skulle hele tiden rette på en i alt.. Så en dag i skolen mobbede hende og hendes klasse kamarater en fra deres klasse (så meget at han græd !).. Jeg så hvordan hun var og sådan noget..

Om aftenen skrev jeg til hende hvorfor hun var sådan.. Jeg troede ikk hun var sådan.. Hun svarede mig sådan her: Blan dig ikk SVIN..!

Jeg gad ikke svare hende for ville hellere snakke med hende næste dag.. MEN..! Da jeg skulle til at gå hen for at snakke med hende.. Mobbede de ham igen..!

Mig og nogle fra min klasse sagde det til en lærer som fik det stoppet...

Og efter den dag har hun rakt F*CK til mig og hvis jeg siger hej siger hun bare SV*N

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre for at kunne snakke med hende igen..?

HJÆLP HG..

P.s hun er på HG.. :l


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedsteveninde - bare ikk mere..?
  • #1   30. okt 2009 Syntes du helt skal lade hende være. Hun har selv valgt det, og det sårer kun dig endnu mere, hvis hun bliver ved med at 'afvise' dig!!
    Ved alt om, hvor svært det er, man kan blive så ked af det, men man må tage dte sure med det søde. Selvfølgelig bliver man ked af det, det kan ikke ungåes. Men hun er ikke det værd, hun fortjener dig ikke! En som kan synke så dybt, at mobbe, og skyde ens bedste veninde fra sig, kan man simpelthen ikke regne med. Men det er svært, kender det selv smiley Det er forfædenligt, men sådan er livet.


  • #2   31. okt 2009 SIKKE EN IDIOT!!!

    Synes bare du skal være kold og ignorer hende!!
    Hvis hun siger noget til dig så ignorer og giv den kolde side.
    La vær med at få øjen kontakt!!
    Hvis hun mobber en anden så få det stoppet, hvis hun siger nogle grimme ord til dig så svar tilbage!!!

    Kan godt give dig nogle gode råd til at tackle tingene er nemlig ret god til det så man ikke "trapper" op, får hver gang jeg er i et skænderi VINDER jeg næsten hver gang for jeg er kold og giver ord tilbage der er svære at svare på smiley

    Hvis du vil have flere råd så prøv at skrive til mig hvilke sætninger/ord hun bruger, så kan jeg bare give nogle kolde svar tilbage du kan bruge xD


  • #3   31. okt 2009 HEY kun når du er i et skænderi så få øjen kontakt, og giv hende et koldt blik smiley

  • #4   31. okt 2009 Sys nok ik' di lige skla opsøge skænderi, hvis ikk' du er den 'type', hvis du er, er 'Baekdalen = Hestedalen Paradis for heste<3' måde god., men hvis du ik' lige er til den måde at være på, kan du bare selv finde på noget. men holder med 'Baekdalen = Hestedalen Paradis for heste<3' Shit man hun er en i***t. Men det er hårdt at sige om en man stolede på engang smiley Men du ved bedst selv, vi kende dig jo ik' som prs. os kloge hovede herinde smiley nemmere sagt end gjordt.

  • #5   1. nov 2009 Du har ret smiley

Kommentér på:
Bedsteveninde - bare ikk mere..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce