{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

For fanden Laske! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ahr jo ikke meget at give mig til - så her er lige 2 sjove historier fra i morges...
Vores badekar fryser hele tiden til (altså det hestene drikker af). Jeg har haft min svigermor til at komme og slå hul på isen her de sidste par dage (jeg er jo på krykker).
LASKE 1
Her til morgen, kom Claus så hjem. Han skulle over og slå hul på isen, og der stod Laske så. Hun kiggede på ham, som om hun sagde 'lille mand, hvad skal du dog med den lille pind'... Claus løftede pinden for at slå hul på isen, og så var det lige Laske sagde: Lille skøre mand, nu skal jeg lige vise dig hvordan man gør'. Så løftede hun sin ben, smækkede det op i badekarret, baldrede isen, mosede rundt og så råbte hun til de andre: så venner, så er der vand - jeg har lige hjulpet den lille mand... Claus var målløs - det var så elegant og målbevidst smiley
LASKE 2
Umiddelbart efter denne historie, og efter han havde lavet morgenmad til mig på sengen, gik Claus ud til hestene igen. Normalt er Victoria ikke ligefrem blid overfor Laske, så Claus var meget overrasket over det syn der mødte ham. Victoria stod oppe på en forhøjning overfor Laske, så de nu var i samme højde. Umiddelbart SÅ DET UD SOM OM DE STOD OG NUSSEDE. Claus var helt overrasket - indtil han kom tættere på. Jo, Laske nussede Victoria, men Victoria nussede bestemt ikke Laske - nej, hun stod og bed hende i halsen og snappede ud. Alaska syntes det var deeeeejligt at nusse, Victoria blev bare mere og mere arrig. Det er muligt de står der endnu, for Laske hyggede sig helt vildt, med den lille arrige shetter hængende i halsen 'Du nusser lidt mærkeligt, men du er jo også bare en lille een.. ehhh... er det ikke bare hyggeligt det her'... (mens tænderne klaprer fra ca. gulvhøjde - snap snap snap)
Tjaa... det var lige min morgen-griner smiley
Ha' en god dag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For fanden Laske!
  • #1   8. jan 2010 *GG* Hvor lyder hun bare herlig, hende Laske! *GG* Og der er bare ingen, der kan fortælle sådan en historie, som du kan, Pauline. Sidder her (oven i købet på job) og griner højt! *GG*

    Glæder mig rigtig meget til at møde Laske... åh, hvis jeg dog bare havde et pengetræ i baghaven. Hun lyder lige som en hest for min smag... nemlig en sød og rar hest med personlighed! smiley


  • #2   8. jan 2010 Århhhh skønne lille Laske pigen, lige en lille mus efter mit hoved ;o)

    Dejligt med en griner :o), flere flere historier ........det "kræver" vi


  • #3   10. jan 2010 ARGH!!! Kijofreg, behøver du minde mig om det??? Vil SÅ gerne købe hende... men har bare ikke pengene... smiley

    Betaler stadig af på Bastiaans tårnhøje dyrlægeregning... plus at julen også har gjort et ganske godt indhug i finanserne. Så jeg er rigtigt på måsen... i hvert fald, hvis vi snakker hestekøb. smiley Var ellers ude at kigge på en dejlig dreng (tinker/frieserblanding), som jeg havde håbet på at kunne bytte med Futte eller negle mig til en billig pris (da jeg havde talt med hans ejer om dette), men sådan skulle det ikke gå. Pludselig kostede han mere end den første pris, jeg var blevet ham tilbudt til, og så havde jeg jo SLET ikke råd. Ææææv, for han var dejlig. smiley


  • #4   10. jan 2010 Ej altså "dumme" Kijo............, du må ikke friste sådan, jeg skal jo have solgt Fhiona først, da der ikke er plads, kan du måske hjælpe med det ? ;o)

  • #5   11. jan 2010 Hun er jo bar en super klog og fantastisk hest hende Laske:o)

Kommentér på:
For fanden Laske!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce