{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

flytte flytte flytte og atter flytte:( {{forumTopicSubject}}

hey alle ..
ja da jeg var 11 år flyttede jeg fra Island til danmark der synes jeg det var sjovt at flytte til udlandet :b jeg fik mange gode venner o.s.v. og så da jeg kom i 8. klasse fik jeg endnu flere rigtig gode venner :') og så fik jeg at vide at vi skulle flytte til Norge?!?! det ville jeg godt nok ikke! væk fra det hele? ;/ men vi fandt en fin gård som vi så bor på nu :b (se evt. fotoalbum?) og vi har boet i norge i lidt over en måned, vi flyttede 5. december-09 på min fødselsdag .. og nu har jeg fået mange gode venner på den nye skole er ved at lære norsk (jeg var ikke i skole i norge i december) og det hele kører bare smiley og nu vil min mor have at vi skal flytte til Sverige?!?! NEJ ! det vil jeg bare ikke!! og så skal min far bare bo i det store hus alene? og han har glædet sig til at vi skulle arbejde med heste igen og lave stalden om o.s.v. smiley jeg er ikke sikker på at min far ved at min mor gerne vil til Sverige. jeg og min har dog snakket om at flytte på en større gård måske engang det kan jeg godt gå med til (mens det er i norge)
hvad skal jeg gøre? min far fandt denher går til os så vi kunne bo her i norge ikke flytte IGEN! smiley og det er ret stort hus og jeg synes det er synd for ham at han skal være alene igen ;s men på den anden side får min mor mere hjælp i sverige nu hvor hun ikke må arbejde..
jeg har tænkt mig at sige at jeg vil blive her i norge for jeg gider ikke hele tiden flytte det er svært at tage en uddanelse i nyt land o.s.v. og så må min mor og min lillesøster og min mor flytte til sverige? .. jeg vil i hvertfald ikke!
-Inga. (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flytte flytte flytte og atter flytte:(
  • #1   10. jan 2010
    <i>»'Jeg sys bare du skal gør det du har lyst til. (:
    Hvis du gerne vil blive i Norge med din far så gør det!
    og når du nu bor på sådan en stor gård med dine dej-
    lige heste, syntes jeg ik' du skal opgive dem i Norge
    og tage til Sverige engang imellem, og's for din far's skyld (:
    Men det må du jo self. selv om! (:</i>

    <b>»'Julie (:</b>


Kommentér på:
flytte flytte flytte og atter flytte:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce