{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

overvejer det, skal jeg? {{forumTopicSubject}}

hej

jeg overvejer at købe et føl/plag,men den kommer til at gå i løsdrift med Moon light,da vi kun har 2 boxe (jeg og min mor presser min far til at få lavet en box mere! )

jeg havde tænkt mig at prøve at tilride den bare med tov om halsen smiley

jeg er 14 nu og hvis jeg får en 1 års, så er jeg 16 når den skal tilrides også har jeg mere viden osv.

jeg bor i sverige,og skal derfor starte på berider-uddannelse når jeg er 16 år! og når jeg er 17 skal jeg er år til USA.

er det uasvarlig af mig at anskaffe mig et føl/plag ?
min mor og part(med rytter) vil gerne passe Moon light og føllet smiley når jeg er i USA

men vil godt have nogen gode råd!


hvis i evt har et føl/plag til salg så skriv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overvejer det, skal jeg?
  • #1   18. feb 2010 gør det! det lyder da super!

  • #2   18. feb 2010 • Julle&Tulle |R.I.P MICHAEL JACKSON| •

    mange 2 års har mange gange en masse uvaner, når de ikke er blevet trænet ordeligt...
    hvert fald i den pris klasse jeg er i smiley


  • #3   18. feb 2010 Jeg syntes nu også det lyder super, og syntes at du skal gøre det! smiley

    Held og lykke


  • #4   18. feb 2010 Jeg synes egentlig det lyder som en super idé, for så kan du tilride unghesten og derefter give den en ordentlig lang ferie. Derefter er din unghest så klar igen til at ride mere seriøst og er ikke blevet træt af at blive redet. Du kommer ikke til at starte forefra, da unghesten helt sikkert vil huske en del, hvis du stoppper med tilriden mens hesten stadig synes det er sjovt smiley


  • #5   18. feb 2010

    Jeg vil ikke øddelægge den gode stemning.. men det er virkelig noget af et arbejde at skulle tilride en hest og have dem som føl det er noget du skal overveje nøje intil du med sikkerhed føler dig 100 % klar.. Jeg har arbejdet med mange unge heste jeg har tilredt og det er byt hver gang.. ingen dage er ens og det er lidt af en kamp og masser af tålmodighed. Jeg ville endnu ikke gå ud og købe en så ung hest og jeg tror at hvis jeg var dig ville jeg vente til jeg havde fået berider uddannelsen og havde været i USA for er det ikke ogs lidt synd at anskaffe sig sådan en når du så skal rejse ? .. jeg ville helt klart vente men det er op til dig selv (:
    - Det kan ogs være at det hele går skide nemt men det er ikke alle tilfælde.. De kræver rigtig meget de små '





Kommentér på:
overvejer det, skal jeg?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce