{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Åh hvor j elsker ny-hest-i-flok tiden {{forumTopicSubject}}

Det er sjovt, som det kan svinge, det der med nye heste. Det er jo ikke længe siden, at eg pyldrede noget så gevaldigt over sammenbringningen af min flok og Fakir og Legolas. Det var et HELVEDE at se på.
Nu har vi fået endnu en opstalder, en 'moden' dame fra Oldenborgland på 20 år, ved navn Melissa.
HVAD SKETE DER DER? Et vaske ægte kastaniedyr på 170 cm var åbenbart det der skulle til. Det sagde bare 'klik' (og det er ikke på den måde der udløser godbidder), og så var der styr på tropperne. Melissa satte lige de 2 drenge på plads med sin kvindelige charme, og så var der ikke mere bøvl med dem! Det mest utrolige var, at efter kun 1,5 time på rolykkevej, delta FAKIR sit hø med damen?! Fakir er FODERPSYKOPAT med top på. Men nu, hvor der er kommet sådan en kæmpe-klæppert i stalden, er det som om han helt har glemt 'PSYKOPATEN' i FODERPSYKOPAT... Han opfører sig eksemplarisk og er slet ikke efter nogen. Victoria kiggede 2 gange på Melissa og så var beslutningen taget... alt, hvad der har mave over hendes hovedhøjde eksisterer ikke. Så var der også ro på den del. Jeg ved ikke, om de 2 andre har opdaget at der er ny hest, der går vist bare et par ben rundt i deres verden, så de er ligeglade, for ben er der jo ikke noget underligt ved...
Klodsen er forelsket. Virkelig in LOOOVE (og for HELVEDE! Han prøver sku at bedække hende, og hun lader ham gøre det?!?!)
Pjuske har accepteret, at der er en anden der bestemmer, og hun virker glad og tilfreds med det. Hun triller rundt efter de 2 forelskede fyre.
Fiona laver den sædvanlige - hun holder hovene for øjnene og siger 'jeg kan ikke se noget, der er ingen forandring her - la la la la'. Hun trisser rundt for sig selv og ser tingene an - men det er bestemt ikke et problem. Hun skal bare have forandringer i MEGET små doser. Fred være med det. Hun vil stadig helst være sammen med de små.
I går, da Louise og jeg kørte forbi Rolykkevej, for at se, hvordan det stod til, mødte der mig det mest fantastiske syn. Alle 8 heste på marken i en samlet flok. Da bilen ramte indkørslen, satte de 3 små musketerer i fuld galop og dundrede ned mod os. Fuck, hvor er de kære, og hvor var det bare fedt at se. Melissa har bare udfyldt præcis det tomrum flokken har manglet. Nu er der en god, erfaren og åbenbart ret veldrejet og uimodståelig førerhoppe. Ingen af dem, tager den kamp op - de har bare indordnet sig og alt er faldet på plads.
HOLD NU OP, hvor håber jeg bare det bliver ved sådan, for det er bare paradis!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh hvor j elsker ny-hest-i-flok tiden
Kommentér på:
Åh hvor j elsker ny-hest-i-flok tiden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce