{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Træning af ryg {{forumTopicSubject}}

Jeg satser på at jeg ikke er den eneste der nyder at ride uden sadel .. am I right ?

Jeg savner det enormt meget, da det ikke rigtig har været muligt på min part, Sietse.
I starten spændte han op, hvis man ikke havde sadel på, og det var ret ubehageligt både som rytter og sikkert også som hest.
Han er så begyndt at slappe mere af og jeg er begyndt at træne ham i at stå roligt mens jeg står eller hopper ved siden af ham, så han vænner sig til at man hopper op fra jorden uden sadel (da jeg normalt er nødt til at bruge en skammel + at han også er begyndt at gå, når man stiger op i sadlen)
Men dét der er mit problem er, at han er så svatens spids !
Bevares, det ville med sikkerhed gøre mere nas, hvis jeg var en dreng, men at sidde på en rygrad på den måde .. det gør sgu nas ! x)

Sietse er en ung frieser og jeg har brugt lang tid for at træne ham i at tage hovedet ned og slappe af - hvilket han også er blevet ekstremt god til. Resultatet er at han har fået en meget pænere ryg end da han kom, men der er bare slet ikke fylde nok endnu.
Der mangler muskler og sikkert også fedt, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal sørge for at han får en bedre ryg?

Hvordan skal jeg træne ham?
- hvilket foder tror I ville hjælpe på en flottere overlinie? (tror ikke jeg vil kunne ændre hans kost, men et par råd kan jo ikke skade)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning af ryg
Kommentér på:
Træning af ryg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce