{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håndhest?
  • #1   16. apr 2010 Du tager bare føllen med. Hvis den kan trækkes med, så kan den også komme med som håndhest. Det skal den nok hurtigt finde ud af, det kommer helt af sig selv. smiley

  • #2   16. apr 2010 Okay, det lyder jo simpel nok smiley - Så må jeg heller tage en person der kan tage over hvis det er det smiley

  • #4   16. apr 2010 * Stald Zederkof *
    Det lyder jo nemt smiley - Dog er det ikke hesten jeg ville ride på, det kunne måske godt give lidt problemer med Dixie, men det må vi jo tage efter hånden


  • #5   17. apr 2010 jeg rider med hånd hest nogle gange og det er ikke svært jeg rider godt nok med en pony på 20år som er hånd hest men han har aldrig prøvet det før da vi gjorde det og det gik godt første gang og de nyder at være med

  • #7   18. apr 2010 Tovet skal være for kort til, at håndhesten kan gå foran den hest man rider på. Håndhesten skal helst gå med hovedet ved siden af rytteren, så man har helt styr på den. Det er så op til rytteren at finde det tempo der passer begge heste. Det kan godt være, at den ene hest skal gå lidt langsommere end den gør normalt, det må rytteren så sørge for, at den gør.

    Hvis hestene vil bide ud efter hinanden, så må rytteren sige fra, med et bestemt Nej!, og evt. ryk i tovet, hvis det er håndhesten der bider. Hestene finder hurtigt ud af at gå ordentligt, hvis bare rytteren er konsekvent.


Kommentér på:
Håndhest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce