{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Brækket ryg :( {{forumTopicSubject}}

Heeij alle.
Jeg vil lige fortælle jer hvad der skete med mig lørdag den 4/9 2010.

Jeg startede ud med at skulle sadle min hest op osv fordi jeg skulle træne denne weekend da jeg skulle have været til DM her den 17-19 september.

Han havde lige stået halt så for at ville skåne hans ben havde jeg givet ham boots på bagbenene også.
Han havde før haft bandager på uden problemer så jeg tænkte ikke videre over det.
Da vi kom ud til banen hopper jeg så op på ham. jeg kunne godt mærke han var lidt oppe og køre men jeg tænkte ikke over det. da jeg så vil ride ham frem så vi kan komme ind på banen tager fanden fat i ham og han laver de sygeste rejehop og han blev bare ved og ved.

Han løb så frem imens han gjorde det og jeg kunne ikke længere holde mig fast så jeg blev kastet af og ramte lige med ryggen ned i banehegnet som er et kæmpe træhegn.
Jeg ramte lige med ryggen, og jeg havde hverken vest eller ridehjelm på. Jeg lå så der på ryggen og havde vejrtræknings problemer og havde sygt ondt i min ryg. Der blev ringet efter en ambulance med det samme. Jeg blev indlagt i tre dage og nu sidder jeg så her og har brækket min ryg to steder. Jeg går med sådan en jern dims som holder min ryg lige og den skal jeg gå med i 6 uger før jeg må begynde med genoptræning stille og roligt.
Der vil gå cirka et halvt år før jeg kan begynde at ride igen smiley Ville bare lige dele mit uheld med jer.
Hilsen Mette Andersen. (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brækket ryg :(
Kommentér på:
Brækket ryg :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce