{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

trækker mod spring? {{forumTopicSubject}}

Har redet en erfaren spring hest på 152cm(er gået over mål så har været vant til ponystævner), han trækker på springene og føler ikke rigtig at jeg har fuld kontrol..
det er gået godt de første gange men nu er vi begyndt at springe højere og han trækker mere og mere.. min ridelærer siger at han skal have tempo, men jeg skal lige vænne mig til det smiley

har i gode råd?
synes også nogle gange han er svær at holde tilbage/få ned i fart efter et spring.

jeg er er ikke nybegynder springrytter, har før sprunget ponyer, men de red bare banerne uden at trække, stor forskel(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trækker mod spring?
  • #1   28. sep 2010 Altså jeg har ikke et godt råd, men jeg syntes kun du skal være glad hvis den trækker på springene ;*)

  • #2   28. sep 2010 det kun godt hvis den trækker på springene du skal bare lære og ha' kontrollen på det smiley det andet er sgu for kedeligt tempo er godt, bare der er kontrol smiley

  • #3   28. sep 2010 Heste der trækker for meget på spring tager ofte magten fra rytteren på et tidspunkt.. Et super godt råd kunne være at få undervisning til jer begge, du lære at tackle det og heste lære at vente..

  • #4   28. sep 2010 Hvis du ikk kan holde den, så er det bare på med et skarpere bid, men det er jo kun godt den trækker.. smiley

  • #5   28. sep 2010 tak for kommentarene(-;
    er også glad for at han trækker for jeg lærer virkelig noget, tror og håber at jeg bare skal vende mig til det smiley
    det er blevet bedre og bedre fra starten men sidste gang gik det ikke så godt, jeg lavede nogle dumme fejl fik nogle lorte afstande, rent ud sagt og 3 stop..