{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

en lille præsentation af medlemmerne? {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer, jeg vil gerne starte, hvis det var noget... de fleste oplysninger kan self. ses i profilen, men det er måske ikke lige der man skriver nærmere adresse...

Jeg er fra Filskov, 29 år, mor til 2 små piger, pt. hjemmegående, forsøger med selvforsyning... har heste og ponyer stående hjemme. Rider "useriøs" hyggeridning på ejendommen og meget gerne lange ture, hvis jeg kan få tid- jeg søger faktisk selskab til den slags, det var lidt derfor jeg meldte mig ind i gruppen her .. min mand er i øvrigt også hestemenneske...

er der flere der tør skrive lidt om sig selv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille præsentation af medlemmerne?
  • #1   5. okt 2010 Jamen så lad da mig være med!!!!
    Jeg bor i Vesterhede sammen med min kæreste og vores hund. Har en hest som jeg rider distance og ture på og en pony som gerne skulle bruges til kørepony.


  • #2   11. okt 2010 En lille præsentation af mig.

    Jeg bor i nærheden af Kærbæk v. Grindsted. Bor på en lille landejendom sammen med min mand og vores 2 børn, 5 ponyer/heste og 2 hunde.

    Jeg rider så vidt muligt 2 - 3 gange om ugen på min hest. Det er mest hyggeridning og ture.

    Min datter har en pony som hun rider næsten hver dag, og starter stævner på - så jeg bruger en del tid på at være sammen med hende om dette. Hun rider både lidt spring og lidt dressur - og så rider vi ture sammen.

    P.t. har vi en ung hest til salg fordi vi ikke kommer til at bruge hende alligevel. Og ellers har vi faktisk flere heste end vi kan nå at ride, hvis nogen skulle gå rundt og kede sig......


Kommentér på:
en lille præsentation af medlemmerne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce