{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Søger Auroras søskene {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med ejerne af min hoppe, Aroras søstre.
Det drejer sig om to IC hopper.
Doneen: 4 år, efter Grace og Baxter. Hun er 3 farvet - dog med overvægt af sort og brun. Hun har hvide aftegn i hoved, og sadelleje, samt sokker.
Ved at hun blev solgt fra Troelsegården til en pige på sjælland. Men om hun stadig er på Sjælland, ved jeg ikke.
Adora: 2 år, efter grace og Royal Cash. Hun er sortbroget. Hun blev solgt til en familie nær Odense, men var tilsalg for et halvt år siden cirka.
Grunden til at jeg gerne vil finde dem ,er vel nogenlunde den samme, som dem der slægtsforsker. Altså at man gerne vil vide lidt om famileforhold. Jeg synes det ku' være hyggeligt at høre lidt om hvordan Auroras søskende er af sind osv.
Håber nogen kan hjælpe.
Mvh Karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Auroras søskene
  • #1   29. okt 2010 Hun har en bror også smiley
    Men ham har du måske kontakt med?

    Rigtig lækker sag fra sidste sommer - Caffrey hedder han (finder lige et link til ham).

    Han er efter Grace og en tysk hingst, der hedder Romeo.

    Kaffe er helt leverrød med stor blis og sokkker - og så er han ret så mega stor af sin alder!


  • #3   29. okt 2010 Tak Anna. Ja hans ejer har jeg på min venneliste herinde, så jeg kan følge ham og de andre heste hun har fra Troelsegården. Han er fin den lille Kaffe. Og sjovt at han har den farve, når begge forældre er brogede. Du skriver han er stor. Aurora voksede meget i den alder, men er ikke blevet højere siden hun fyldte 2. Spændende hvor stor Kaffe bliver.
    Ved du egentlig om Grace stadig er på Troelsegården?


  • #4   29. okt 2010 Jeg har en mail adresse og måske kan jeg også finde mobil-nr på hende der har købt Doneen på Troelsgården. Hun har solgt Doneen, men mon ikke hun stadig har kontakt med hende :o)

    Du kan skrive en pb hvis du er int i mailadressen :o)


  • #5   29. okt 2010 Hej med jer

    har med interesse læst omkrig Grace's "børn"

    Til start kan jeg oplyse at Grace ikke er på Troelsegården mere hun er på Sjælland ved Pernille

    Hvis ellers Kaffe's sigøjnermår holder så ender han ud på 168 cm når han er færdigvokset og de "kloge" hoveder jeg har haft til at kigge på han siger at det mener de bestmt ikke er umulig

    Ang. Adora så er det rigtig at hun er solgt videre fra Belinda men hvor hun er havnet henne ved jeg ikke men prøv at spør Sabrina Sandholt hun er på min venneliste det kan være hun ved noget

    Mange hilsner

    Christina

    Kaffes mor


  • #6   29. okt 2010 PS

    Kaffe blev målt i sidste weekend han måler ca 155++


  • #7   1. nov 2010 Hej Karina

    Ja Adora og Sheridanblev solgt til Belinda i Odense .. Hun har så solgt dem begge videre til en dame i jylland .. Mere ved jeg desværre ikke smiley Men kan prøve at undersøge det.


  • #8   1. nov 2010 Tak for jeres søde og hjælpsomme svar.

    Lyder godt at Grace er hos Pernille. Håber hun er glad for hende :o)

    Hold da op hvor er Kaffe blevet stor. Sikke en basse han bliver når han engang er udvokset. Så stor bliver Aurora desværre ikke. Kunne godt have brugt bare 5 cm mere - men det kan jo komme endnu.

    Tak Sabrina. Det må du faktisk gerne. Hvis ikke det er til for meget besvær. Lyder godt at de komme samme sted hen. Jeg overvejede kraftigt selv at hente Adora, men må jo se i øjnene at jeg ikke har tid til flere heste lige nu.


Kommentér på:
Søger Auroras søskene

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce