{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Stresset / frustreret? {{forumTopicSubject}}

Jeg står inde med en lille 3'er pony som desværre er begyndt at sparke og bide ud efter os. Vi kan ikke finde årsagen til dette og dyrlægen siger at det "nok bare" er stress.

Men han har aldrig været sådan før.. Han bliver stresset over ingenting og napper, bider og sparker ud efter os. Han er kun rolig når man står og strigler ham og taler beroligende til ham.

Vi tror herhjemme, at han bare vil have opmærksomhed hele tiden og at det er derfor han bider ud efter os.. -kun for opmærksomhedens skyld. Og han er så ligeglad med om det er positiv eller negativ opmærksomhed, bare han får opmærksomheden..

Jeg har ikke meget tid længere da jeg står og venter på en omfattende operation i mine hofter og har 2 andre heste, så har ikke tiden til at være omkring min lille hest hele tiden smiley

Hva kan jeg gøre, som evt. ville berolige ham eller få ham til at ændre sin adfærd?

Jeg synes det er en rigtig træls situation, da det jo også er rimelig synd for hesten...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stresset / frustreret?
  • #2   15. nov 2010 Han har ikke ondt nogle steder, der har næsten lige været dyrlæge ude for at undersøge ham, og han fandt intet..

    Den eneste ændring der har været, er at der er kommet to nye heste ind i stalden, men dem går han ikke engang med eller står i nærheden af, så de er ikke så meget en del af hans hverdag..
    -han plejer ikke at reagere på nye heste i stalden, så det ville være mærkeligt at han pludselig reagerer på dette?


  • #3   16. nov 2010 Stephanie:
    Jeg har altid haft min hoftesygdom, den er medfødt da det er en arvelig sygdom i familien. Godt nok er mine hofter blevet ringere...

    Men det var da et godt bud ellers smiley Det kan være jeg skal prøve at holde mig lidt på afstand af ham når jeg har ondt.


Kommentér på:
Stresset / frustreret?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce