{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Blive meldt til dyrenes beskyttelse? {{forumTopicSubject}}

Jahh jeg havde en lidt mærkelig oplevelse igår. Da jeg kom over til hestene og lukkede dem ud kom der en ældre dame over til mig og spurgte om det var min shetlænder der gik derude. Ja det er det svarede jeg. Hun sagde til mig at nu havde hun holdt øje med den længe og at den var frygtelig tynd og havde meget lange hove.... hmm. Og så sagde hun at hun havde lagt mærke til at hele sidste uge (altså uge 1) At han var meget sløv og så meget syg ud. Jeg sagde til hende at det var fordi om mandagen i uge 1 var han blevet kastereret og de efterfølgende 5 dage fik han antibiotika x 2 og smertestillende x 1. Så det var nok derfor han så lidt sløv ud. Men det endte ud i af hun sagde at jeg ville blive meldt for dyremishandling og så gik hun. Jeg ringede til min dyrelæge der havde været ude og kasterer ham den foregående mandag for og spørge hende om han var for tynd og havde for lange hove. Dyrelægen sagde at han ikke havde nogen af delene og hvis der blev noget så sku jeg bare ringe til hende igen også sku hun nok forklare dem at han var som en shetlænder skal være.
Er det bare mig der syntes det er en mærkelig opførelse?
Alle mine heste blev beskåret i december måned og jeg har fået af vide af smeden at Mini har de pæneste hove.

Billeder af Mini kan ses på hans profik på linket herunder:
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=129851&ipc=401898

Undskyld hvis det er lidt langt men måtte bare ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blive meldt til dyrenes beskyttelse?
Kommentér på:
Blive meldt til dyrenes beskyttelse?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce