{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

På skrump & jomfru {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen(:
Nu håber jeg at jeg må oprette dette emne, da det er et personligt problem(:

Jeg vil rigtig gerne tabe mig 10 kg.
Men det er rigtig svært for mig, da jeg seriøst elsker slikxD
Men jeg har siden i mandags d. 17 ikke spist usundt (ved godt det ikke er lang tid) men jeg føler virkelig at når jeg er på Skrump (som jeg kalder det) så har jeg bare ekstra meget lyst til slik, og når jeg ikke har jeg stadig lyst, men det bliver bare ekstremt når jeg er på skrump smiley

Jeg har nu sat mig en plan for at ville smide de 10 kg. fordi jeg gerne vil føle mig bedre tilpas med mig selv, og jeg er begyndt at skrive med en fyr, som jeg dansede med på Laki i lørdags. Og jeg vil gerne havde noget seriøst med ham hvis han vil, og så skal vi jo self. (eller forhåbelig) i seng sammen, (skal lige siges jeg er jomfru) så det hjælper heller ikke så meget på det;P

Men jeg spiser meget frugt, intet slik og går lidt over 3 km. frem og tilbage når jeg skal ud til min hest, efter jeg har taget bussen, og går i skole, så jeg får motion og jeg skal begynde at løbe hveranden dag igen, når det bliver godt vejr(:

Men har i nogle gode råd til hvordan jeg kan tabe mig hurtigt?
Jeg har også valgt at lave nogle forskellige øvelser, hver dag inden jeg skal i seng, så min hud ikke bare bliver slatten hahaxD

Og Btw. Jeg er mega nervøs for min første gang, jeg aner ikke hvordan man skal gøre eller noget, please nogle råd tak(:

Hilsen den generte pige;P



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På skrump & jomfru
Kommentér på:
På skrump & jomfru

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce