{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Jeres bedste artikler {{forumTopicSubject}}

Kan jeg få jer til at lægge link til alle artikler videoer mm. ?
Sagen er den at min kæreste igen er begyndt at ride sin skønne friser vallak, men efter jeg var med derude og mildest talt var chokeret over undervisningsmetoderne og holdningerne til hesten snakkede jeg med ham forklarede ham i korte træk hvor det gik galt henne.. Han sagde med det samme at det havde han ikke tænkt på sådan før og det ville han ikke længere byde Castello og bad mig lære ham hvad han skulle gøre.. Jeg tager med derud igen i weekenden, men vil rigtig gerne kunne give ham noget materiale han kan læse og kigge på inden så jeg ikke skal forklare ALT helt fra bunden.. Derudover er jeg selv lidt rusten mht. begreber, fagudtryk osv. så det ville være rart lige at komme lidt ind i "sproget" igen..
Jeg har fundet en hel masse selv om rollkur og LDR og hvordan det skader hesten, men vil også rigtig gerne have artikler om noget der er lidt mere "almindeligt".. Og selvfølgelig en MASSE materiale (demo video, forklaring, artikler, forskning mv.) om "den gode ridning"..

Min kæreste nævnte at han havde haft lidt problemer med stopsignalet på det seneste (forståeligt nok eftersom undervisning foregik med at hesten blev redet udelukkende på tøjlen og med ret hårde tøjletag "samlet") så det bliver nok der vi starter..

Kort sagt.. Kom med alt hvad i har.. Også forslag til øvelser.. Jo mere jo bedre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres bedste artikler
Kommentér på:
Jeres bedste artikler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce