{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

at sælge {{forumTopicSubject}}

Puha jeg syntes bare det virker totalt uoverkommeligt at skulle sælge heste pt. syntes simpelthen der er så mange dejlige heste tilsalg, og til lave priser.
Har jo cæsar der skal sælges, men kan ikke engang tage mig sammen til at lave en annonce for tænker med alle de heste der er tilsalg hvorfor skulle folk så lige falde over ham??
derudover har jeg også en lille selskabspony på 110 cm i stg der skal væk, og hende kan jeg da slet ikke forestille mig at finde en køber til.

hvilke sider giver fleste/bedste henvendelser?? har i evt et bud på det, for så må jeg se om ikke jeg snart kan tage mig sammen.

Og skulle der nu være en af jer der kender en som står og mangler en tinkervallak på 2 år så sig endelig til *SS*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge
  • #1   4. mar 2011 Uh, hvor jeg kender det. ^_^

  • #2   4. mar 2011 Camilla, du er ikke den eneste. smiley

    Omkring salgssider hvor der er flest/bedst henvendelse, synes jeg det er meget tilfældigt.
    Generelt får man UTROLIG mange useriøse henvendelser fra børn herinde på HG. Og på DBA er vores erfaring at folk heller ikke altid er for seriøse. HN er nok umiddelbart det sted hvor vi har fået flest "holdbare" henvendelser fra, og også der hvor folk vælger at ringe i stedet for at sende mails.

    Men jeg synes det er svært. For vi har solgt heste til super købere her fra HG, så de findes altså også. smiley Men jo flere stedet man smider annoncer ind, jo større chance er der for henvendelser. smiley

    Held og lykke med salget af din 2'års (som jeg ikke synes at have set nyere billeder af??). Vi må håbe at markedet snart vender.


  • #3   5. mar 2011 Jeg må nok hellere få taget nogle billeder af ham når vejret bliver ordentligt og han ikke bare ligner en klump hår længere, de er nu ikke super kønne i deres kæmpe vinterpels som de får når de går i løsdrift.

    håber også snart markedet vender, men syntes godt nok der er mange tinkere/irish cobber til salg. Men en start vil selvfølgelig være at lave nogle annoncer ;0)


Kommentér på:
at sælge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce