{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder bruger I??
  • #1   14. mar 2011 vi bruger Frieschebrok fra Hipro, men de har selvfølgelig også til andre racer.

  • #2   14. mar 2011 min store følle (fylder 2 til sommer) er lige blevet flyttet over på spillers cool mix. han har fået Gro n Win fra spillers, men ville ikke spise det tilsidst.

    Nu da han får cool mix, får han ekstra vitaminer og mineraler ved siden af smiley


  • #3   14. mar 2011 Hejsa

    Vores heste får Besterly Hestefoder.
    Ridehestene (Melle, Henrikje, Canna) får Classic (3 kg pr dag).. Gaya lever på en sten, så hun får kun 1½ kg pr dag.. 25 kg for 145 kr.
    Når vi skal til show/dyrskue, får de Olympic en måned op til.. 25 kg for 160 kr..
    Plage/ungheste/følhopper får Reprodic.. 25 kg for 175 kr..

    For hyggens skyld får de en håndfuld Herbic (müsli) oveni.. 15 kg for 145 kr.


  • #4   14. mar 2011 Min får roepiller, lucerne og vitaminer, han får ca 2 kg i det hele, morgen middag og aften smiley

  • #5   14. mar 2011 Min får roepiller (98 kr. for 20 kg.), 3 liter pr. dag.
    3 l. byg pr. dag (er med i staldlejen)
    Musli 3 liter pr.dag. (Kan ikke huske hvad det hedder, pris 120 kr.) Der er ikke sukker eller korn i. Der er store mejs i.
    Ud over det får han ca. 10 kg. wrap.
    Rasmus bliver 2 til maj. Han er Belgier, derfor alt det mad.

    Jeg ved at andre fra stalden har brugt roepiller eller græspiller, det har været et problem i frost. Jeg har selv løst problemet ved at have en fryser hvor maden er i og så er frost fri.


  • #6   14. mar 2011 mine får pavo lige knap 2 kg om dagen også er han dækket med alt samt at han får alt det wrap han gider æde inde og halm på folden.
    min friser plag har så tager 50 kg på den første måned jeg havde ham hvor han jo selvfølgelig er blevet vendet til det langsomt han er også vokset ca 3 cm på den samme tid smiley
    jeg kan ikke huske om der er 20 ell 25 i en sæk og den koster ca 150,-


  • #7   14. mar 2011 du kan købe det billigere her og henrik og maria sender det med glæde
    (link fjernet) det er der jeg køber mit samt spåner, hør og hva jeg nu ellers lige skal have smiley


  • #8   14. mar 2011 Mine får TM super plus.
    Jeg køber det på tjørnehøj mølle til 150 kg for en sæk med 20 kg i..

    Mine får 6 dl. af det om dagen, samt lucerne..
    De får også wrap og min fjordhest får 1 dl. soyaolie fordi hun er til den tynde type smiley


  • #10   14. mar 2011 min plag får horselux easy.

    det er et foder baseret på lucerne og med meget lidt stivelse og sukker (stivelse til en plag kan give vækstforstyrrelser, så alle former for korn ville jeg holde mig langt fra)

    min får 500 GRAM easy om dagen og er dækket ind med vit/min. easyen skal gives efter udvokset vægt hvis man bruger det til et føl/plag

    jeg giver 132 kr (leveret hos mig) pr sæk på 15 kg og sådan en holder jo så 1 måned smiley

    min får udover easy ca 10 kg wrap om, dagen., han bliver 3 år her til maj og er irish cob/ haflinger og skal egentlig tabe sig.


  • #11   14. mar 2011 min på knap et år og 150 cm i stang, får 2 gange om dagen:
    500 g videbæk lucerne (ren uden tilsætningsstoffer)
    400 g 4horse balancer fra brogården
    15 g hypen pulver
    15 g kridt
    1 dl rapsolie
    fri adgang til wrap 24/7

    müslien koster 148 for 20 kg.
    lucernen koster 1500 kr for 400 kg - en balle på palle.
    hypen koster 120 kr for 1 kg
    kridt gratis
    olie 9 kr i fakta.


Kommentér på:
Hvilket foder bruger I??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce