{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

JB historie - jeg har lavet:) {{forumTopicSubject}}

Jeg da jeg var i Lalandia lavede jeg denne historie og er halvvejs med nummer to. Men ville dele dem med jer. Stave fejl er gratis, og kan tåle kritik. Men hold det i pæn tone!!

Jer er den(det er total drømme historie ej hahaxD):


Justin Bieber - historie...

Hej, jeg er en pige på 16 snart 17 år. Jeg er total vild med Justin bieber!, han er bare for lækker!. Jeg kan ikke undgå at se videoer af ham, det holder mig hel. Vis jeg ikke kunne det, ville jeg græde og ikke kunne holde det ud. Som feksempel nu her hvor jeg sidder i et fly, på vej til Canada. Ja lidt spændene er det da, for justin bieber kommer jo fra Canada, men er jo flyttet til USA. Og bor nu i atlanta (eller sådan noget). Men altså jeg møder ham jo nok ikke lige. Og her sidder jeg så, med tåre i øjnede på vej til Canada. Jeg skal over til min mor, der var flyttet til cananda. Men jeg var ene barn så det var kedeligt. Jeg ved jeg er et tude fjæs, men altså jeg savner ham bare allerede. Da vi ankommer i lufthavnen kom min mor og tog i mod mig, min mor syntes jeg lidene noget der var løgn. Ja måske gjorde jeg også det!. Jeg var en helt nomal teenager, på 16. Har lyst hår, blå øjne. Ja en nomal tennager. Men lige nu have jeg  
ulget hår, maskar ned af kinderne, en now York kasket på i lilla en ilove JB t-shirt og en par cowboy bukser på, Ikke den køneste. Men ja min mor bad mig om at bare gøre lidt ud af mig selv, når vi kom hjem hende. Så to timer efter gik jeg en tur hen af gaden, nu havde jeg været i bad. Havde også taget noget nyt tøj på, redt håret. Men gik statig med min kasket, og min maskar sad perfekt nu. Så her gik jeg hen af gaden, og tænkte og tænkte, kiggede ned i jorden, og så ikke hvor jeg gik. Pluselig støtte jeg en i en, jeg sagde hurtig undskyld men kom i tanke om at det var dansk, så sagde det på engelsk jeg havde tabt min kasket så samlede den hurtig op, men da jeg tog min kasket rørte noget ved mig. Jeg så op, det var Justin Bieber han havde den samme hat på som min og min lå ved sidden af uden jeg så det. Så tog den hurtig op og rejste mig. Han tog fat i mig enden jeg nået at sige noget havde han holdt mig for munden. Han sagde jeg ikke måtte sige det var ham, da han nyd livet bare lidt fan fri. Han sagde han forsøgte at finde sine venner men de var alle på ferie. Så spurte han mig hvem jeg var og sådan og først der opdagede jeg vi gik sammen. Jeg svarede hurtig jeg var fra Danmark men min mor var flyttet til Canada. Han svarede så kunne vi da hænge ud sammen han kede sig, og savnede selvskab her i ferien. Så jeg sagde self. Ja jeg fik hans adresse og mobil numme. Vi gik bare og snakkede, pluselig var vi ved min Mors hus. Jeg sagde at her bor jeg, han sagde skal vi ikke mødes i morgen klokken 10 her ude foran hvor du bor?. Jeg svarede bare jo det kan vi, vi ses. Da jeg kom ind sad jeg lidt på min værelse, og kiggede ind i muren. Jeg var total mundlam, kunne intet sige. Jeg fandte min mobil frem og skrivende besked: " Hej Justin, det er mig pigen fra gaden. Ja jeg glemte helt at sige hvad jeg hedder, mit navn er Seline (næsten som selena bare udtales Seline/ selene) håbe ud forstår!......
......... Øh jeg er super stor fan af dig:) nå men vi ses i morgen."  

* SEND * 

Jeg havde det super underlig, jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre. Pluselig ringede min mobil, altså jeg havde fået en sms. Jeg åbnede den den var fra Justin: " Hey Seline:D glæder mig til at lære dig mere at kende, hvor gammel er du enlig? Jeg er 17 år. Knus Justin<3 " 
Jeg trykkede besvar: " Hej, jeg er 16 bliver rigtig snart 17 hvorfor? Jeg glæder mig også. Hvad laver du lige nu enlig?:)
Knus Seline<3 " 
Lige efter fik jeg svar: " hey, det var bare om vi var samme alder. Så det er vi jo ca. smiley men jeg er ved at skrive en sang, hvad med dig? smiley knus Justin<3 "
jeg sad lige lidt så skriv jeg: " hej, okay lyder sejt, ja så er vi jo på samme alder. Hvad handler sangen om? Jeg øh ja jeg keder mig xD knus Seline<3 "
fik hurtig svar igen: " hey, kan du finde min adresse så kan du komme over?, så kan du hjælpe mig... " lige der gik alt i stå selvfølgelig ville jeg det! ".... Med sangen?:) nå men du har tilbudet skriv gerne nær du er her vis du kommer:d knus justin" jeg sad bare og kiggede på den besked igen og igen. Men så svarede jeg: " jeg vil gerne komme, tror godt jeg kan finde den vi ses."
Jeg skynde mig ud af værelset, og løb ned for at spørge om vej. Min mor fortalte jeg bare skulle følge den vej og så kig på talende. Jeg løb ud af døren, og løb lidt men til sidst gik jeg.
Jeg begynde at tælle pluselig stoppede jeg, det var her. Jeg stod bare og kiggede, jeg havde jo set det hus mange gange før, i han film. Men nu stod jeg jo her rigtig, det var for vildt. Jeg skriv en sms, men før jeg nådte at slukke den igen. Stod han ude foran huset tæt ved mig, han fortalte han havde set mig komme. Vi gik ind på han værelse, og så han sad og skriv en sang. Jeg satte mig ved siden af ham, og han begyndte at skrive vidre. Jeg begyndte at læse, selvfølgelig handlede den om kærlighed. Jeg kiggede rundt, det her var bare underlig mega underlig. Men også hyggeligt, han spurgte om hvor i Danmark jeg kom fra, da han jo havde været der et par gange. Jeg svarede Århus en lille by uden for Århus, han svarede " sejt nok " jeg spurgte om han tit var sammen med fans sådan, men han svarede nej dette er føste gang.  Pluselig stoppede han med at skrive, vi sad lidt og kiggede på hinanden. Han kom tætter på, og det gjorde jeg også alt var pluselig stille. Men pluselig åbnede døren, og hans mor kom ind. Jeg rykkede hurtig væk, så hun intet så. Han spurtge hende hvad hun ville?. Hun ville bare høre hvad han lavede og sådan, han svarede skriver en sang. Hun spurgte også om mig, og han svarede en ven. Da hun lukkede døren igen, skriv han lidt vidre, og stoppede pluselig igen. Han spurgte om jeg havde Facebook og twitter, men jeg havde kun Facebook så han gik ind og ansøgte mig. Så kiggede han på mig, og spurgte om jeg havde en kæreste, men jeg svarede nej. Han kiggede lidt, også spurgte han mig om mit land. Jeg fartalte ham en masse, og så tav jeg igen. Vi sad lidt og kiggede, så kom han tætter på igen, det gjorde jeg også. Vi sad super tæt nu, og lænde os over mod hinanden. Han lukkede øjnene, og det gjorde jeg også. Pluselig rørte hans læber mine, i en blidt og roligt kys. Jeg kiggede hurtig væk, da vi stoppede med at kysse. Han kiggede på sin sang, og skriv lidt vidre. Pluselig så han på mig, og spurgte hvor længe vi skulle være her. Jeg svarede hele ferien, for jeg er her nærmest aldrig. Han begyndte at smile og så fortalte han at. Han også skulle være her, ind til ferien var slut. Jeg forstod, og bliv også glad. Han spurgte om jeg ville med til stranden i morgen, jeg svarede ja klart det vil jeg. Han spurgte om jeg ville spise med ham, kg jeg svarede ja klart. Han spurgte om vi skulle gå en tur i byen, og det ville jeg gerne. vi gjorde os klar og så gik vi, han fortalte han elskede at bad om sommeren. Men at jeg skulle være klar på at der lå paparazzier, og tog billeder så vi ville blive anset som et par. Men han sagde at er vi jo næsten også, jeg tænkte han mente  det med kysset. Jeg blev helt glad inden i, Justin Bieber havde lige sagdt vi var et par!. Vi gik hen af vejen, og snakkede om alt mulig mærkelig. Han fik mig virkelig til at grine, og vi havde det bare sjovt. Jeg sende en besked hjem, og skriv jeg spiste hos min nye ven. De svarede bare hyg dig. Jeg havde det virkelig sjovt mens vi gik, men pluselig kom der en eller anden mand der filmede os og spurgte ol en masse ting Justin svarede intet han sagde bare skule det kamara, jeg har ferie. Men han gjorde intet, han gik bare med os og spurgte om en masse om 'os to'. Justin tog min hånd, han hånd var dejlig varm og blød. Han gik med en stift blik frem, og var sur på kamara manden. Nu gad jeg ikke mere, jeg gik hen til ham slukkede kamaraet, og smid det over i en busk så det ikke gik i stykker, og så løb vi. Efter et stykke tid kom vi til en bænk, det satte vi os og snakkede lidt. Vi snakkede om ham, og mig, om at være kendt også om hvad vi skulle i morgen. Jeg glædte mig mega til at svømme med min nye kæreste, for det var vi jo. Han sagde han skulle på verdens koncert tur, og kom til Danmark engang i januar. Der ville han gerne have jeg kom med, så kunne jeg være sammen med ham i pauserne. Jeg glæde mig men nu ville jeg nyde at være her med ham. Vi rejste os og gik vidre, så kom vi til en butik med alt tøj, smykker, alstå alt. Vi gik der ind der var bare meget, sener var vi inde i flere butikker, og til sidst gik vi hjem. Vi havde ikke købt noget, men kiggede bare for sjovt. Da vi på hjem vejen gik hjem sagde han ar han tror mange allerede ved noget om os, de jeg jo ikke smadrede kamaret, men bare slukkede og smed det væk. Når vi kommer hjem, kan vi kigge, om han har lagt det ind. Jeg havde det underligt, på en måde ville jeg gerne have folk så det, for så trode de i det mindste på mig. Men ville også bare have det, for mig selv. Da vi kom hjem tjekkede vi ja selvfølgelig havde han lagt det ind, de mennesker har ingen skam i livet. Han spurgte om det var okay med mig. Men jeg svarede er lidt ligeglad, han nikkede og smilede. Bagefter sad vi på han seng, og snakkede. Det var bare super hyggeligt, han fortalte at han var engang blevet overfaldet, af en pige på scenen. Han syntes godt de kunne være lidt mindre vilde med ham, jeg grinede det gjorde han også. Vi havde det bare så super hyggeligt, at helt glemmte tiden. Pluselig kom hans mor, og sagde der var mad. Det var underligt at sidde og spise mad, med ham og hans familie. Bag efter mad så vi en film på hans værelse, den var god, og vi havde det godt nok hyggeligt. Efter filmen følgte han mig hjem, og så skulle vi jo mødes der klokken ti i morgen. Næste morgen klokken ti stod han der som lovet jeg havde pakke bade tøj og håndklæde. Og så gik jeg ud til ham, han gav mig et kram, og et kys på kinden. Så gik vi mod stranden, vi snakkede sammen der ned, og i dag skulle han med mig hjem. Han syntes det havde været super sjovt i går, og han havde nydt det. Da vi kom ned til stranden skriftede vi hurtig tøj, og løb ud i vandet. Det var sjovt at hygge i vand, med Justin Bieber. Da jeg sagde det navn til mig selv fik jeg gåsehud, jeg var kærster med Justin og legede i vand med ham nu!. Det var for vildt, kunne ikke fatte det. Vi svømmere ud på lidt dyber vand, vi stod meget tæt og kiggede på hinanden. Han kom lidt nærmere og det gjorde jeg også. Jeg lukkede øjnene, og mærkede hans bløde læber med mine. og så kyssede vi igen, jeg syntes det var virkeligt underlig det her, men også dejlig at kysse med Justin Bieber. Fik gåsehud igen, åh dette var bare den bedste dag i mit liv. Efter noget tid, satte vi os op på håndklædet. Han gik ud for at købe en is, og kom tilbage med en is, ja og en flok piger efter ham. Jeg kunne ikke lade vær med at grine, sådan som han små løb med is i hånden og en stor smil på læben. Han var bare den bedste, verdens aller lækkreste dreng. Sener sad vi og spiste is på håndklæderne, og snakkede mens en folk skrigende piger sad rund omkring os. Sener da vi havde klæd om gik vi hjem mod mig, heldigvis gik pigerne ikke efter os. Da vi kom hjem, hilse min mor på ham og havde trodet det var en pige, så hun blev lidt overrasket. Men hun syntes han virkede sød. Vi gik op på mit værelse, og satte os på sengen. Vi snakkede længe, og pluselig fandt han sangen frem han havde skrivet med mig. Den var til årh, hvor sødt. Da han begyndte at synge begyndte jeg at græde, det var så smukt at han havde skrivet det til mig. Den var min ynligs sang, han sagde den skulle han synge på verdens turen, og vis jeg ville skulle jeg med på scenen når han sang den. Der græd jeg bare endnu mere, jeg kunne ikke stoppe igen. Han satte sig ned ved mig, og holde om mig. Da jeg havde grædt ville vi lave en video der offenlig gjorde vores kærlighed, og venskab. Vi tog en samme billeder og lage på Facebook twitter og hestegalleri. Vi havde det super hyglig pluselig indviterede han mig på middag, og jeg sagde ja. Jeg syntes dette var perfekt, jeg elskede mit liv lige nu. Jeg kede mig slet ikke mere. Sener sad vi på en rasturan, og spiste. Vi hyggede rigtig meget, og var fri for fans da der kun var voksene. Da vi havde spist, tog vi tilbage. Jeg ville ikke have han tog hjem, så jeg lage en madras på gulvet. Så ville jeg sove på den, og lod ham sove i min seng, men han ville ligge på madrassen.da vi havde snakket lidt, falde vi i søvn. Jeg vågnede om natte for skulle på WC, og så så jeg ham sove, nøj hvor er han sød når han sover. Næste morgen da jeg vågnede, sad han og snakkede i mobil. Da han var færdig, sagde han vi i dag skulle interviewes vis jeg ville. Jeg svarede ja, han satte sig op i min seng, og spurgte om jeg ville med ham til en lille koncert efter, eller lille og lille." Åh det vil jeg gerne" svarede jeg, "hvor er det?". " vi skal flyve i mit fly, det er i USA i hollywood" "det vil jeg gerne" super så spiste vi morgen mad og smuttede afsted. På flyet fik vi nyt tøj der machet, han fik en lilla t-shirt. en hvid jakke ting, og et par cowboy bukser, en lilla hat magen til min og lilla sko. Jeg fik en lilla kjole ting, i samme farve som hans. Et par lilla sko, en lilla hat magen til hans og en lille jakke ting i hvid. Da vi havde klæd om, var vi der jeg blev også sminket, ej jeg havder virkelig sådan noge sminke damer!. Da vi gik over til showet gik med hånd i hånd. Vi var også sammen der inde, han gik ikke fra mig. Det var jeg glad for, for kunne nok ikke finde rundt. Da han sagde og vores næste gæster er... Fik jeg gåsehud, Justin klemte min hånd og så vi gik ind.  Det første han sagde var, ej hvor er i et sødt par. Vi så på hinanden og grindte men sagde tak, og alle puplikum sagde nåårh. Jeg syntes det var underligt, og det gik så hurtig og han spurgte bare nærmest om alt. Da vi var færdige, tog vi flyet og var vidre til en koncert. Det var bare en stor koncert, og den var god. Han sang min sang, og jeg var med på scenen. Da vi igen kom hjem, sov vi overe hos ham. Næste dag viste han mig byen og alle de steder han havde været. Vi havde det super hyggeligt, og vi havde det godt sammen. Dagene gik, vi havde det super sjovt, og pluselig var der tre dage tilbage. Jeg blev meget ked af at tænkte på det, men til januar skulle han til DK. Og jeg skulle så fortsætte med ham på turen. De sidste dage gik hurtig, og pluselig kom dagen hvor jeg skulle hjem igen. Han tog med til lufthavnen, og vinkede til mig. Jeg græd da jeg sad i fye
flyet, og vinkede til ham. Da jeg kom hjem, græd jeg og græd jeg i en uge. Til sidst ville min far ikke mere, han sagde jeg skulle tage mig sammen. Jeg kunne tage der over i efterårs ferien, og vis jeg ikke stoppede måtte jeg ikke tage en på turen, med ham når han kom til Danmark. Så nu sidder jeg her, og venter til efterårs ferien.

•*SLUT*•
                   

Ja det var så den skriv hvad i syntes

men prøv at læse den som om det er jer!! smiley

læg gerne en komantar!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JB historie - jeg har lavet:)
Kommentér på:
JB historie - jeg har lavet:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce