{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Twilight med far *spoilers* {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg endelig efter MEGET lang tid overtalt min far til at se Twilight (Min far er meget skeptisk overfor Twilight), så jeg ville lige dele hans små kommentarer indimellem, så vi kan se hvordan en gammel mand (:p) ser på Twilight, og det er de mærkeligste ting han kommenterede - kan ikke huske alt hvad han sagde, da han stort set talte hele filmen igennem, men her er hvad jeg kan huske:

Første gang man ser Bella i Arizona: *Min far* "Hun er sku vampyr" - *Mig* "Nej" - "Hun er jo helt bleg ligesom en vampyr" - "Hun er bare bleg" - "Hmm" (Whaaat?! xD ).

Da Bella stiger ud af Charlie's politibil: *Min far* "Underligt flyet lod hende have en kaktus med som håndbagage" - *Mig* "øhhhh" (Ja vidste ikke rigtig hvad jeg skulle sige til det xD )

Første gang man ser Jacob: *Min far* "Han er ulv, jeg kan fornemme det" - *Mig* "Du er go' hva?" - "Yes, hvorfor er de andre ikke bange for at den bider dem?" - "For det første: Han er ikke blevet ulv endnu. For det andet: Sådan fungere det ikke, de bider ikke bare lige pludselig et menneske" - "Sådan gør varulve" - "Ja men det er her noget andet" - "Underlig film" (Wtf?! xD )

Da Bella skyder bolden i hovedet på Mike: *Min far* "Hun er ligeså meget boldmongol som dig Julie" - *Mig* "Okay, tak far" (Hvorfor kommer han lige i tanke om det???? xD)

I Cafeteriet da The Cullens kommer: *Min far* "Det er ham den lækre Robert (i dansk tale) ikk? - *Mig* "jo" - "Han har skovsnegleøjenbryn" - "Øhhh" (Whaaat?! xD )

Da Jessica siger til Bella at hun ikke skal spilde tiden på Edward, og Bella siger at det har hun ikke tænkt sig: *Min far* "Sagde du ikke at de blev gift og fik børn?" - *Mig* "Barn ikke børn, og jo, hvad er din point?" - "Så kunne hun vist ikke holde fingrene for sig selv alligevel hva?" - *Akvard Silence* "Øhhh" (????? xD)

- Også kan jeg ikke rigtig huske mere, men i hvert fald, så er der hvad en gammel mand synes om det første af Twilight smiley










Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Twilight med far *spoilers*
Kommentér på:
Twilight med far *spoilers*

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce