{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bidløs dressur
  • #1   23. jun 2011 Tak smiley Håber det bliver endnu bedre når han kommer i træning hos min underviser i juli.

  • #2   23. jun 2011 Her er en video: http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=248955

  • #3   25. jun 2011 Har ikke fat i den. Men når jeg nusser ham på halsen og læner mig frem, tager han hovedet ned, men kan jo ikke læne mig frem hele tiden smiley

  • #4   25. jun 2011 Jeg synes du sidder ret pænt taget i betragtning at du rider på bar ryg, og generelt synes jeg at det ser rigtigt fint ud smiley
    Han ser diglig afslappet ud, så sandsynligvis tager han skiftevis hovedet op og ned fordi han bliver træt i musklerne. Måske du skulle forsøge dig med nogle lidt kortere trav-intervaller?
    Altså øve en helt stille og lækker overgang fra skridt til trav, hvor han holder hoved og hals lav, og ryggen oppe - og så bare trave 1-2 runder og så give ham pause?
    Du kan mærke hvornår han ikke kan holde til mere når han sænker ryggen eller spænder op i underhalsen.
    Men det er super fint arbejde! I skal nok blive rigtig gode! smiley

    Hvem får i undervisning af?


  • #5   25. jun 2011 Der har vi været. Men lige når man begynder at trave, skal han lige finde balancen. Her på videoen havde vi jo lige sat i trav, og når den stopper skridter vi, så vores intervaller er ikke så lange endnu. Jeg får undervisning af Monica Nielsen, og har før fået af Bianca Grøn, men det er akademisk dressur, cordeo ridningen træner jeg bare selv. Har dog tildens til at kigge ned og falde frem, men det skal nok blive bedre når jeg finder balancen igen. Har ikke redet så meget det sidste år da jeg mest har trænet fra jorden og har faktisk holdt 4 måneders pause i vinters. Men tak for de søde ord smiley det er faktisk første gang siden jeg flyttede stald for 3 måneder siden, at vi rider i cordeo.

Kommentér på:
Bidløs dressur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce