{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Manen {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu haft islænder i knap 3 mdr, og har kigget mine billeder igennem fra dengang hun var helt ny til nu. Der har jeg lagt mærke til at den nederste del af manen hænger mere og mere på højre side.

Hun har vis fældet noget af sin man efter vi er flyttet - det kan skyldes mange ting, som at hun er kommet på græs, er begyndt på noget nyt tilskud, har skullet tilpasse sig en ny flok osv osv - og det ser ud til at det er ved at komme igen, så der er rimeligt meget "mellemlangt" man, som står lige op.

Det vil jeg gerne have ned på venstre side når det vokser ordenligt ud så manen ser nogenlunde delt ud.

Er det bare et spørgsmål om at flette/rede det, eller er der evt noget i muskulaturen jeg også skal kigge på? Jeg har nemlig læst omkring på nettet at det nederste stykke af manen lægger sig til hestens svage side, men jeg har ikke rigtigt erfaring med om der er hold i det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manen
  • #1   22. jul 2011 Valtýr havde en tot som hang til venstre den ville jeg så have over på højreside til resten af manen, flettede det så over på den anden side og lod fletningen sidde i en uges tid ig nu hænger tottet hvor den skal - på højre side smiley mener det er halen der vænder lidt til den side de er bedst på, men hvis de bliver trænet så de er lige gode på begge sider vil halen også hænge lige smiley

Kommentér på:
Manen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce